Nuffnang ads

Monday, December 10, 2012

Kekasihku seru


Ini cerita jumaat lepas…(xsempat publish)

Semalam Lunch aku makan nasi berlauk Tomyam, masak sendiri okey..
Kongsi dengan office mate aku, kebetulan dia tak kuar lunch..
Best lah, kenyang giler, dan sedap juga tu..pandai gak aku masak..haha..padahal guna instant perencah aje..nak susah apa kan..

You all guess what, lunch tu jugak MyDonat call aku ckp dia buzy lately..aik??? tergamam juga aku mcm tetahu aje aku mengumpat pasal dia dalam blog semalam.. arhh…susah jugak owang ada instant ni..wakahkahkah…

Dia cakap hari ni PM kita turun penang kat bayan baru buat apa aku tak taw lah..cer baca newspaper semalam ada program jelajah ditepati kat USM hari ni..ada kena mengena dengan program tu kot.. so dia kena Protect PM la kot..biasalah tu..iyer kan ajelah!!!!

Dah tu cakap dengan aku kalut2x aje..aku bawu aje cakap satu perkataan ‘okey!’ terus dia letak fon..arghhh.....kecewanya hati aku..bawu nak banyak Tanya…dah lah semalam tak dodoi aku tidur, (eh??)…nak juga dengar dia nyanyi lagu ‘selamat malam,tidorlah sayangku…’ ah! Best kan klu dapat berlaki Faizal tahir leh dengar dia nyanyi lagu tu tiap malam before tidur..(berangan kau cheery!)..

Bila dibaca balik (berulang-ulang ko!) komen sis Nafira tu, betoi juga ape dia suggest tu..kes parah dah aku ni, kena ajak dia terus kawen jer bawulah penyakit meroyan aku baik kot..hahaha. tapi dia xready lagi macam mana nak kawen sis..menci!!! menci Donat!!!! “Ya Allah lembutkan hati dia, izinkan aku menikahinya”:…ecewah, dialog citer Aji noh motor tu…hikhik..

P/s: sowy kenkawan, mood bw aku terbang entah ke mana..xde mood langsung..huhu..tp still lagi struggle mencari mood itu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...