Nuffnang ads

Friday, May 31, 2013

MALEIC ACID dalam black pearl, minuman cool blog

Kowang tahu kan pasal isu baru-baru ni mengenai dakwaan MALEIC ACID dalam black pearl yang diletakkan dalam miniman cool blog?. Terkejut jugak aku dengar berita ni 2 hari lepas sebab aku ni peminat susah mati cool blog tambahan pulak aku dan duta cool blog,Haliza helmi sama-sama comey ..kan..kan ??? *muntah

Opss,jangan marah yeh. Aku buat entry ni bukan nak kasi kowang marah. Aku nak kongsi info yang aku bawu tahu pagi tadi….dari blog ini~click sini
Katanya pihak cool blog maklumkan yang black pearl diowang tu selamat dari acid tu, maksudnya xde bahan tu lah. Siap tunjuk bukti lagi u all…nak tengok ???ni dia…

Bukti lab test....

Hope, bersih la dari bahan yang merbahayakan kesihatan manusia ni. Yelah, yang minum cool blog ni pun orang yeh tak? Tak tahu lah aku kalo kowang jamu cool blog kat orang hutan. Tambahan pulak sekarang kan musim panas, cool blog pasti hangat jualannya tapi disebabkan isu ni xpasti lak apakan jadi..kan…

p/s: Was-was plak nak minum air gini :(


4 comments:

  1. black pearl tuh yang bubble tuh ke?? yg cam jeli tuh??

    sis selalu gak beli cool blog kat Anis.. dia pon peminat tegar cool blog nih.. tapi selalunye sis oder coklat biasa.. x de topap pape.. sebab dia x suka..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup,betoi la tu sis...

      cheery suka topup benda alah tu klu minum cool blog. suka kunyah2x..2 yg mcm wisau gak tu hehe

      Delete
  2. suke mkn pearl tue..kenyal2 gitu ^^

    ReplyDelete
  3. kalau tak ada pearl tak ape ke?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...