Nuffnang ads

Wednesday, July 9, 2014

Secret Gift from the secret project

Semalam balik dari secret project [secret la sangat!!!] tiba-tiba ofismate cakap ada parcel  untuk aku
wah!!! syok aiih!!! parcel yang tidak tahu apa benda dan apa asal usulnya..hahahha [boleh macam tu?]


Tentu lah boleh...ini namanya secret gift from the secret project...sebab apa tau, sebab project yang tak tahu apa project..[apa jadah ni??] ok...aku blur!! maksudnya aku tak tahu lah macam mana boleh dapat hadiah novel 'semerah red velvet ni' .....red velvet cheese tart aku taw lah...sedap!!!! bahahaha


Nak order? wassup aku 017-5433604

Hadiah ni dari Karangkraf, so aku dapat teka sikit, rasanya menang dari peraduan mencoret cerita
bahahahaha...ok mengarut!! ada lah aku hantar satu cerpen ke cerita tah kat karangkraf..kalo before ni
dapat la jugak surat makluman kan..SINI..tapi kali ni hapa pun tak ada..just hantar hadiah aje..

assume aje, maybe pengurus dia tak sempat nk buat surat untuk aku sebab sibuk gelintey kuih raya
tak lama lagi kan nak raya...mana ada masa nak menulis surat..tolonglah memahami,okey!!!! -..-


Dan hari sebelumnya aku dah dapat bonus raya dari nuffnang...alhamdulillah!!!, pepandai assume bonus raya sebab dekat dekat nak raya ni kan...tak banyak pun tapi rezki banyak tu aje, okey jer lah....owh, sebenarnya 1st time dapat komisen dari nuffnang ni....1st try for the 1st experience.
hikhikhik T____T *nangis

Okey, mintak diri...keadaan sekarang dah huru hara, dah tak sempat nak mencoret lama-lama
atau panjang-panjang..ada masa aku singgah ke laman kowang k..

Hari ni nak berbuka Rice to Wednesday ^_____^ a.k.a nasi kerabu :p




6 comments:

  1. yang baca ni pun konfius kejap..hehehe

    ReplyDelete
  2. alaa lain kali tulih panjang-panjang akak suka baca
    words gelintey tu lama dah tak guna, hehe
    tahniah sari yanti dapat duit raya nuffnang n novel :)

    ReplyDelete
  3. waahhh.. rezeki bulan ramadhan nih.
    tahniah2~

    ReplyDelete
  4. tahniah cheery sebab dapat dua skaligus bonus-bonus hehehe, is tinggin gak tulih buku tapi bukan untuk jual sja nak buat macam diari.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...