Nuffnang ads

Tuesday, August 12, 2014

Rezeki bersama syawal

Hye selamat pagi !!!
Aku ni hari-hari dah terfikir nak update entry raya
tapi setiap kali aku sampai kat rumah, aku mesti terbongkang tido
entry entah kemana laptop entah ke mana

sedar-sedar dah pagi!! kena bangun mandi siap pegi keje
rasa macam ...cepatnya masa berlalu..!!
Tambah-tambah, sekarang petang aje hujan...ko rasa??
tak ke setan suka dok bergayut dekat mata keadaan macam ni?

hujan kat luor, setan cakap "tido pun sedop ni!!!"

pape aje lah "setan"...ko punya manja aku saja boleh rasa!! puihhh!!! -..-
tapi aku tahu dan yakin, ko sangat sedih bila aku bangun subuh..bahahaha
padan muka ko!! aku bahagia bila ko sedih...padan muka ko setan durjana!!!

[ko dah kenapa cheery? Dah boleh berinteraksi dengan setan pulak ni?]

Okey, tak payah nak siyes sangat..orang yang nak menghampiri kekeliruan identiti
memang selalu act macam ni..

Pada aku ini ada rezeki syawal walaupun aku takde special boyfriend nama syawal tapi
aku suka berada bersama syawal sebab...rasa diri ni hot sangat!!!sangat hot!!!

sebab???.....bulan syawal kan banyak makan! bila banyak makan tak semena-mena 
ko akan naik gebu 100%..bila dah gebu hot la..dah habis hot bila habis bulan syawal
hah...masa tu lah badan ko sedeyy!!!...pastu bawu fikir nak pegi gym,makan seimbang, pil langsing
taw sangat dah..tiap tahun aku macam tu..bahahaahahah <______>

aku perasan, penulisan aku dah semakin mengarut kan??
hahahahah ^_____^

sebenarnya aku nk cakap pasal CPUV yang aku dapat syawal ni dari Nuffnang
Alhamdulillah..rezeki ni datangnya dari Allah disalurkan melalui Nuffnang

jeng...jeng....jeng

"
"
"
"
"
"
"
"

Bagus kan..dan aku yakin kowang pun dapat kan
congret taw!!! jom sama-sama kita blogwalking
klik ler apa lagi????

nantikan kemunculan aku yah!! ^_____^

P/S: sibuk soh owang update gambar raya...gambar raya ko mana????




6 comments:

  1. alhamdulillah. tahniah. :D

    geleng kepala kesian perut time raya ni. open house memanjang. tak sempat merengek minta diisi dah makan lagi. adoyai. haha

    ReplyDelete
  2. tahniah...murah hati nuffnang di bulan syawal ni ..hehe.

    p/s puteri isi tabung :)

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah seronoknya sari yanti
    apesei akak dpt cpc je
    rasa nak majuk dengan en nuffy ni
    isk isk

    ReplyDelete
  4. rezeki tu..harus menimbun jumlahnye..hehe.

    ReplyDelete
  5. untunglah nuffang bagi byk iklan...saya ciput je..hi..hi..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...