Nuffnang ads

Saturday, September 6, 2014

Wedding Ceremony @ FRIM

24 Haribulan hari tu iaitu bulan August 2014
Ialah hari attend wedding sedunia                                  
Sebab apa sedunia taw?..sebab makan lagi..hahaha ^____^
Nasi minyak nasi briani come to mama..
“Come back home…..you come back home!!!”


Dah menyanyi pulak?…hati yang riang ria,biasalah kan hikhikhik


Masa aku post kat FB pasal pergi wedding makan tak kenyang tu
Member aku yang macam makan tak sempat nak kenyang sambung makan magi kat rumah
Sebab Her son yang buas nazubillah…itu pun dah layan main football dalam dewan wedding
Kahkahkah…eh tapi takpe sebab cute..tak cute kalo aku join sekaki..hahahah

Okey..okey tenang kalian..tenang!!
Aku pulak tak kenyang sebab…makan tak sempat habis ‘dayang-dayang’ dah kutip
Pinggan kotor…padahal aku just stop sebab nak snap gambar pengantin jer.
Adil ke macam ni?? Adil ke?? Kesian perut aku taw..tak sempat nak ‘warming up’!!T____T

Lastly, mawar pink menjadi saksi cinta bertaut *tiba-tiba*




So, wedding kitorang attend tu dekat Forest Research Institute Malaysia (FRIM)
Kalo korang perasan, Pegantin wanitanya ada bergambar dengan “playboy is my boyfriend”
Yang clash malam tu jugak tu..bahahaha
Ok, tak layak…it’s should be “playboy is my ex-boyfriend”

Dah lah, cukuplah cakap pasal ex-boyfriend ni…kita frust tak habis lagi ni taw..spoil mood aje
Hilang boyfriend bawak CRZ okey…tolonglah faham T_____T


Azrie atau nama sebenarnya, Azrie Zafiera ialah ofismate ofis lama yang duduk
Di bahagian account department…ofis lama aku dulu-dulu tu
Hahahah…dulunya tu macam dah bertahun tukar keje kaan? Over si minah cheery ni!
Aku ingat lagi, si azrie ni keje dia bayar-bayar bill…segala tok nenek claim pun mintak kat dia
“ Hoii azrie, medical claim aku tak bayar lagi!!” hihi



Si azrie ni mesti stress dengan aku kan..dah berambus pun menyemak lagi kat ofis lama














Ini  nama dia liza, nama panjang dia lizaaaaa!!!
Jiran depan rumah aku
Eh silap, dia jiran bangunan sebelah
Rumah liza ni lot tepi bangunan sebelah…aku lot tengah bangunan yang sebelah dia
Hah, camtulah!! Krik..krikk..krikk…..krikkk -..-


Liza ni aku close sebab dia bff aku sejak dari sekolah menengah sampai university
Sampailah ke tempat keje lama…nampak tak connection dia tu?
Jauh sangat dah relationship kitorang ni…dari kedah ke johor balik kedah balik, ke KL dan balik ke kedah balik. Lebih kurang 50 ribu mileage yeh kenkawan..tu kiraan random

Hagak-hagak, claim kat azrie, leh approve tak??..bahahahah ;p


Selamat Pengantin Baru Buat Azrie account dept dan suami
Complete with position tu, tak bleh blah cara aku ingat kat ko azrie!huhu
Semoga jadi isteri yang solehah dan disayangi selalu
Jangan marah-marah suami yeh…nanti tak bau syurga, bau cekam
;D
Tahniah korang!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...