Nuffnang ads

Wednesday, October 22, 2014

happy depavali.....^______^

Hye uoll, assalammualaikum
Happy depavali dan happy cuti cuti
Rasanya semua cuti kan?

Ko taw pasal cuti ni pun leh bawak gaduh taw
Bukan takat cuti raya malay je leh gaduh
Hahahaha....tapi cuti raya depavali ni gaduh lain sikit
Sebab based on calendar should be on thursday kan?
Tp last minute leh change to wednesday

Nasib baik aku ni bertanya dengan akak tmpat keje aku tu
'Cuti depavali nk buat apa?
Syukur aku ni ada sikit busybody kan
Hahahaha....kalo tak ,tak pasal hari ni aku pegi ofis
Dah rajin terlebih plak.....huhu

So,now aku update pakai phone adik aku jer ni
Letih jari doh menaip mcm ni
Tapi best gak koz leh feeling pakar a.k.a  'i'm the writer!!'
Kihkihkih.....xpe xpe cool sudah

Xcually aku bawu jer lepas lunch ni

Hahahaha......lewatkan?

Menu hari ni simple but tetap sedap
Kenapa?
Sebab aku yg masak...bahahahahaha

Penah ke aku masak tak sedap?
Bertabah la kowang

Sup ayam,ikan kering goreng and sambal belacan
Menu kampung mcm ni lah susah aku nk hadap
Biasa balik kg bwu leh merasa...huhu

Ko taw?
Aku pulun g cari lesung batu taw nk buat sambal belacan ni
Memang mavelous...

K bye....salam depavali
Meh maruku sikit!,,,,Mkn sowang xajak!,,^______^

Ejaan 'depavali' aku mcm xbetoi jer kan?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...