Nuffnang ads

Monday, June 29, 2015

Random on Ramadhan Al-mubarak

Sepanjang ramadhan dah masuk hari ke 10 ni baru tergerak hati nak update blog.
Aku ni dah macam individual yang hidup secara nomad pun Ada, berpindah randah Antara Kedah ke Kl, Kl ke Kedah. Allah Maha Besar! Bila nak berakhir ni, rasa macam letih pulak hidup macam ni hehehe 
^____^

Rasanya tidak terlambat lagi untuk aku ucapkan selamat menyambut ramadhan Al-Mubarak dan selamat berpuasa.

Sempena bulan yang penuh berakah ni, aku Ada jalankan business untuk Sara diri...amboi!!! Macam desperado sangat Kan hahahaha -..-

Memandangkan now aku tidak ada kerja tetap ni, memang desperado sangat lah Kan

Firstly, aku sukacita maklum Kan penjualan toner eskinol terpaksa diberhentikan buat sementara waktu sebab out off stock. Dan aku tidak dapat nak restock sebab regular supplier aku tak dapat nak supply lagi atas personal reason. So, aku akan Cari new supplier after raya. Now nak relex dulu! Pada reader yang berminat untuk menjadi supplier aku boleh contact, okey? Dah mudah keje aku!!:-p



(1) Kuih raya dan kuih kapit.
Memandangkan sekarang ni semua sibok dengan kerja, mana Ada masa nak buat kuih raya bagaikan? Aku cadangkan beli aje dengan aku..kihkihkih. Kuih raya aku yang murah, sedap Dan berbaloi pasti buat korang berpuas hati. Harga kuih raya aku hanya RM20.00 untuk 50pcs. Dan harga untuk kuih kapit RM22.00 untuk 50 pcs jugak. Delivery by myself untuk selangor.


(2) Serunding daging bonda
Serunding daging ni limited edition taw. Siapa cepat dia dapat. Harganya RM55 untuk 1 kg. Pedas dan sedap dimakan dengan nasi, ketupat atau lemang.


(3) Popia nestum crunchy.
Popia ni sangat sedap dan rangup. Sesuai untuk kudapan Anak Anak kecik dan hidangan hari raya. Anak sedara aku suka sangat benda nih. Satu balang 400g leh habis dalam satu malam aje. Harganya cuma RM12 untuk 1 kg. Delivery untuk Selangor dan Kedah.







(4) Beautiful pin
Prefer to pin Baju melayu dan pin untuk tudung. Koleksi pin ni imported from Sabah. Memang Cantik-cantik. So, sesiapa yang nak, boleh order dengan i, okey.
Harganya RM10.00 untuk satu set. Murahkan??

Okey reader, kepada yang nak booking boleh wassup and rojer aku 017-5433604. Serious buyer only,okey!!

Peace no war!!
^_____^


2 comments:

  1. Salam Ramadhan jugak untuk kamu..
    akak wasap ko dik. nak oder popia nestum. muehehehe

    ReplyDelete
  2. byknye jualan...geram pulak nengok kapit chocnut tu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...