Nuffnang ads

Wednesday, November 18, 2015

cerita yang dah basi dan expired

Semalam dah macam free sangat kan, aku pun godeklah entry dalam draft. Sekali bukak, wahhh banyak sangat nihh! Bukak lah satu-satu nak mengecheck (rosak bahasa hoi!!!). Kononnya nak delete lah entry yang stock basi dan expired kan. Semua pun macam entry dah basi jer.

Kalau lah aku publish jugak kan, maka keluarlah muka remajalah aku stock body macam anjalina Jolie berlaki brad pit tu. Muka dah tentu lah baby face lagi dan comel tahap angry Bird, marah pun comel tak marah lagi lah comel. Time tu kan orang gila main games angry bird. Angry bird yang hodoh tahap nak baling seliper tu pun orang cakap comel. Tak paham aku!
Dan sangat tak paham Napa aku tak suka angry bird hahaha

Tapi masa aku scroll tengok tajuk entry draft tu kan, aku tertarik magnet dengan entry tajuk "Sari Yanti vs Vanessa Hudgens"

Owh Mak kau, siapa itu Vanessa Hudgens? Di lawankan dengan sari yanti pulak tu?
Statement berani mati nih !

Sumpah aku tak ingat. Dalam entry tu just tulis xxx boyfriends cakap muka aku macam Vanessa. Hahaha nampak?? 3 Kali x tu!!! Apalah sangat dengan no.3 tu kan? Haha -..-

Terus laju search Google image. Kejelojohan Ku teserlah untuk tahu siapakah gerangan manusia bersama Vanessa Hudgens ni. Berani mati pulak tu disamakan dengan aku yang ayu,Meletop,bergabung,Adam, Stacy!! (tiba-tiba). Wah tak sabaq nya nak tengok muka dia. Berdebar pulak rasa hahahah :-D

Keluar jer gambar , aku macam what?? Okey fine! Aku selalu disamakan dengan orang yang berdagu tajam tahap pisau tajak. Ini satu penghinaan kau taw? Aku adalah manusia yang berdagu lapis dan Gebu kuih pau pipi tu. Sangat ketara kalau aku free hair. Walaubagaimanpun dagu berlapis itulah dagu Cari makan, tawaran berlakon merata jenuh nak tepis hahahah tak mau kalah!


Jom lah Kita tengok persamaan. Perbezaan tak yah tengok lah, sah-sah aku lagi hot hee


Tang mana sama tu Wei?? Hahaha

Walaupun hakikatnya, muka aku lebih seiras,seriyus,dan seulus dengan...

Bukan kah secopypaste ITU??
Ecehwah...sama2 pakai glasses pulak!. Noty taw sari ni!! Pupuk kang,nak? :-p


Sudah-sudah lah cheery, perasaan tak habis-habis. Makin tua makin menjadi gedik kau yeh!!! Kalau dah dugong tu dugong jugak ..mana boleh bertukar jadi sari yanti ! Hahahah

OK fine!!!!

Yerlah....aku sedar diri aku siapa kalau nak dibandingkan dengan awek stylo nih, tiada beza pun.......










































"
"
Jab yeh.....
"
"



































































Wahhh....comelnyaaaaa!!!!!!!!



4 comments:

  1. eh samelah.. tapi posing jelah yg sama.. hehehe

    ReplyDelete
  2. hahhaha..gambar paling bawah tak boleh blah sis..hihi
    uiks! lawa apa sis ni.. :)

    ReplyDelete
  3. hahahahahahhaha... aduhaiiii... gambar last paling x tahan. hahahahaha
    nak bandingkan 2 artis tuh.. awak lagi cantek lah.
    yakin dgn kecantikan diri sendirik. yarkh! yarkh!

    ReplyDelete
  4. Salam, eh eh eh macam sama jer cheery? errmmm kembar seiras nie nyamar keja kat keyell padahal model antarabangsa.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...