Nuffnang ads

Monday, April 4, 2016

Warehouse Sales (Clearance stock) di Glemarie Shah Alam 09&10 April 2016

Hello you all...meh aku nak update laju-laju pasal warehouse sales ni. Laju-laju bkn apa, wisau jugak tak sempat nak update. Aku kan buzy kalah najib. Kihkih

OK..item yang boleh aku share Kat sini satu aje....sorry ek...one only!!! 
Ewah...bunyi mcm kedekut sangat ke?
Hahaha

Actually banyak giler okey item clearance stock... So if nak aku list semua memang parah lah aku. Maunya aku mc one day, Amboi...dasat sangat sampai mc..sambil menyelam minum air orang kata. Buat demam pi lah kan...kahkahkah

But aku nak inform awal2 lah...dah nama pun clearance stock so brg yg nampak packaging buruk sikit dan dekat-dekat nak expired tu memang Ada lah. Tapi don't worry boleh extend lagi 2 bulan yeh. If product expired tu boleh bagi masalah pada customer memang kitorang tak akan berani jual lagi. Kami company yg berdaftar okey..bertapak Kat bandar Sunway. Detail company Ada dicetak pada product kami.

Eh...serious plak bunyi hahaha


Ini shower cream paradise spa, beli 3 dengan harga RM10 sahaja. Actually paradise spa ni product export. Dulu kita export ke Indonesia. Kita tak boleh nak jual Kat local market atas sebab2 tertentu. So dekat warehouse sales sahaja akan nampak product ni. Kat pasaran memang takde. 

Aku sendiri pun pakai shower cream nih okey. Aku sangat suka sebab dia wangi dan banyak buih. Memang Jimat. Sampaikan aku boleh guna untuk basuh toilet hahaha.
Basuh Baju kecik pun selalu...dah masuk bilik air malas nak kuar amik sabun, Pam ja lah apa yang terdekat kan...save time save money (jimat sabun basuh baju) Kehkehkeh

Serious buyer only...okey. Takmau yg main-main. Kejab nak kejab tak nak. Aku dah beli tetiba tak nak ...aku lempang laju-laju. Aku kalo marah buruk okey (walaupun tak marah pun tetap buruk). Boleh C.O.D, tak mau yg duduk hujung ketun Sana, tetiba soh aku C.O.D. Yang ni pun aku lempang laju-laju gak. Hehe. Area Selangor sahaja. Luar pada Selangor mcm KL, seremban own collection okey. Kita setup lah tempat and masa nanti. Shah alam, subang, PJ xde masalah. Klang pun insha Allah xde masalah sebab aku Ada kaki fly Kat Sana. Hehe

Barang lain if nak jugak boleh tapi pm aku personally.
Ctcheery87@gmail.com

Jangan wisau aku tak baca email ke apa ke sebab email aku buka 24/7 yeh. 

Pada yg macam malas nak beli ngan cheery nih lah sebab garang sangat ke buruk sangat ke. Dah lah buruk pastu garang plak kan, so boleh datang di warehouse sales kami pada 9 & 10 April 2016 di alamat dibawah;

No.12A, Jln Perunding U1/17,
Glenmarie Industrial Park,
40150 Shah Alam, Selangor.

Date: 09 & 10 April 2016 (sat & sun)
Time: 9.30 am - 5.30 pm

Detail lagi boleh refer sini - tempat

Kalo datang nampak I tu tegur2 lah..boleh kita selfie.. I nampak muka ja garang tapi selfie automatically comel hahaha

K bye.. Bye

5 comments:

  1. waahhh.. teringin nak pergi. kalo pergi mmg x bw anak2 skali.. susah nak bersesak. hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betoi sian diowang panas2..pasti berhimpit-himpit nih

      Delete
    2. Betoi sian diowang panas2..pasti berhimpit-himpit nih

      Delete
  2. Oops!! Dah terlepas tarikh
    Ceh! Malam arr nak pegi, jauh tu SA takpelah tunggu Kat Seremban punya.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...