Nuffnang ads

Sunday, August 13, 2017

Naluri seorang bapak

*Sila jgn muntah baca entry nih!*

Aku sekarang nih dah pandai merajuk. Takde lah issue apa pun nak majuk bagai. Sesaja suka-suka...Rasa best plak majuk lagi-lagi ada owang yang dok layan pujuk. Rasa seronok nak majuk lagi-lagi!*Boleh mcm tu?* Hahaha

Sebenarnya Bukan lah aku tak paham keje dia ke apa ke ...Paham sangat! Cuma itu ja modai nak selalu communicate dengan dia. Hahaha *sengal*

CC: abg nih mcm malas nak layan ja. Tiap Kali bls msj ciput2 ja. Mcm terpaksa 😑
Y: busy sikit skrang nih
CC: hmmm...
Y: hah....Dia buat dah

Hahaha....."hmmm..." Tu sebenarnya tak taw nak reply apa dah kahkahkah..Pastu sat g Yen mesti akan tanya keadaan baby. Hah...Bawu lah aku semangat nak cerita...siap karangan 300 patah kata. Dia Tanya pasal baby ja ...Tapi pasal aku pun aku cerita...Pasal aku muntah lah...pewut sebu lah..Pasal suar ketat lah..Pasal baju sempit lah...Rasa lega giler dpt cerita. Huhu

Habis modai majuk..Aku emo pulak. Pastu Yen pun mcm pujuk..tak Baik taw emo-emo Masa mcm nih. Tak bagus utk baby...Sian baby.....Dah lah dia tak Tahu pape dok dalam tu.

Okey...Fine...tetiba cold down sendiri. Eh...Mcm tak best plak cold down cepat sangat...hahaha. 

Satu perangai yen nih kan, kalo aku emo mesti dia nak buat2 tanya Pasal baby.

Aku pulak pantang ditanya...Sat g Beria aku nak cerita. Tetiba emo tu dah hilang entah kemana. Benda yg aku dah penah citer pun aku citer lagi...Ulang tayang! Hahaha

Dia pulak layan kan ja...Kadang2 aku tersedar sendiri..Eh ...Bukan ayg dah cerita ke? Dia pun mcm eh...Ada ek? Tak pe lah....abg Suka ja nak dengar. Hahaha *lakibini sengal*

Mcm minggu lepas tengah WhatsApp tetiba ank Gerak...Pastu aku pun ngadu lah ank dah start Gerak. Yen pun mcm eh...Bukan dah lama Gerak ke? Eh..yeke? Fikir balik...Tak ingat dah. Pastu cover balik...Bawu betul2 start Gerak hahaha
*Jd sebelum nih acah2 gerak ja lah*

 Lakibini pelupa -..-


Pastu confiden baby boy...Naluri bapak konon lah...Poyo sangat bahaha

Bapak pun ada naluri k ..Jangan dibuat main...Kang dia ada naluri poligami acamner? Ohemgee !!! *Haqu...Haqu*

P/s: PJJ mcm nih lah....sunyi, rindu cari pasal nak gaduh, nak majuk. Hope Allah permudahkan semua urusan. Tak nak PJj lama-lama....Sebab bapak pun dah ada naluri. Bahya...Bahya!! huhu


2 comments:

  1. Pernah rasa pjj sekejap... Seksanya la... Terus benti keje duduk dengan husband... Semoga cheery tabah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah sis...Mcm dah rasa keseksaannya tu..Sakit lenguh mengadu Kat baby ja lah Huhuhu. Inshallah Harus tabah Dan bertahan..TQ sis

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...