Nuffnang ads

Sunday, September 24, 2017

1st time Raya Bersama suami


Nih sebenarnya nak citer pasal Raya puasa and Raya haji. 2 in 1. Aci tak Kalo Hari nih bawu aku nak cerita? Kalo roti gardenia tu expired date dia seminggu kan? Ke 4 Hari jer? Tapi aku syak citer nih belum expired lagi as long in this year jugak. Boleh Gitu? Hehe ^___^

Marilah Kita anggap entry nih dengan roti gardenia tak Ada persamaan langsung...

Dari segi expiry date kihkihkih

Gambar raya paling cuwiit tahun nih!

Raya tahun nih agak berbeza pada aku sebab Ada 'orang baru' join the group walaupun sebenarnya orang Baru itu Adalah aku dan husband. Hahaha

Hari yang ditunggu...Hari yang diidamkan Dan hari yang penuh kebahagian dan Kasih sayang....hari apa?

Hari rayaaaa lah!!!!!!!! 
Hahaha *penampor satu Kali*

Hari untuk beratur , bersalaman sambil hulur dan mintak duit raya :=p

Family in law

Cik gayah Bersama Anak jantannya


Selepas solat raya...bermaafan, dan mengepow duit raya semua ..Kami pun bergila-gilaan depan camera, selfie, wefie bagai, pastu dah puas selfie kuar beraya plak. Tngok gambar ja Lah...Malas nak citer dah...Malas nak 'rewind after playing'. Wah! Apa makna tu? Entah...tolong Google Hahaha





Raya puasa aku Banyak spend time with family hubby. Raya pertama kedua ketiga gambar semua bercampur. Aku dah tak kuasa nak asing2 kan lagi. I is malas!
-..-





Raya ketiga Kalo tak silap aku ada family day dekat Pantai merdeka. Masha Allah happening okey...Family sebelah hubby semunya sporting giler. Bukan mudah okey nak kumpul kan Sanak saudara macam nih Tapi no big deal for them... Thumb up!

Next ...Kita citer pasal raya haji pulak. 

Raya haji Kali nih beraya dengan family sebelah aku. Mcm Biasa family aku Susah sikit nak berkumpul. .masing perempuan kan so keluarga mentua mesti diutamakan... pulak kawin ngan orang jauh. So tiap tahun tak pernah ckup korem. 

Tapi before raya 30 haribulan before merdeka jugak...Ank perempuan cousin aku kawen. Ank perempuan dia sebaya aku walaupun hahaha. So Masa wedding nih dpt lah berkumpul, sembang, gelak tawa sama adik beradik aku. Rindu diowg sangat-sangat. 

Tu pun Bukan semua nak bergambar.. payah benor nak ajk bergambar pun. 






Second September birthday hubby.
Aku plan nak buat surprise Tapi ada masalah yg tak dpt dielakkan so cancel.

 Tapi ...Rupanya adik beradik hubby dah plan surprised utk hubby mlm tu. Hehehe
Skali dengan aku tanjat😄

Selamat Hari lahir sayang!
Abang anugerah yang tak ternilai Dari Allah utk ayang. U are my syurga.
Maaf seandainya isteri Abang nih tak sempurna...Dan Banyak kurang.

Tak taw nak kata pa dah... Speechless!
Huhu T___T



Enjoy sangat-sangat dengan hubby and family termasuk family aku. Love you all. Bersyukur dengan apa yang Allah anugerahkan dalam hidup ini.
Mungkin ada kurang di mana-mana tapi alhamdulillah ada lebih yang Allah bagi.

Allah Maha Pengasih!

Alamak....Mata Masuk habuk plak!


4 comments:

  1. masih tak expired lagi.. belum sampai raya tahun depan... hihihi

    psssttt terima kasih join Segmen Nak URL Blog #32. Blog anda ada di http://www.mialiana.com/2017/09/senarai-url-blog-32.html

    ReplyDelete
  2. tahniahhhh

    http://www.mialiana.com/2017/10/pemenang-bertuah-segmen-nak-url-blog-32.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...