Tuesday, May 29, 2012

Cinta Satu Keperluan Jiwa - Cinta oh cinta - Remaja

Cinta Satu Keperluan Jiwa - Cinta oh cinta - Remaja

Aku setuju!!!!haha...tanpa perasaan cinta manusia xkan pandai menghargai hidup.. manusia perlukan cinta sebagai dorongan dan sandaran untuk terus hidup..hidup akan lebih colorful dengan cinta..tetapi cinta pada Pencipta mesti lah paling utama sebab kita hidup untuk cinta Allah.kan???

Tetapi,  sebilangan kecil wanita hari ini terlalu taksub dengan cinta manusia..smpaikan ada yang rampas tunang orang atau suami orang..macam mana tu??aku ada kenalan yang telah dikategorikan oleh aku sebagai perampas. Aku xnak pun judge dia mcm tu tapi klu dah perkara tu berlaku depan mata xkan aku nak ckp dia mangsa plak...Aku tahu mungkin orang lain pun akan judge dia mcam tu tapi aku sebagai pompuan masih lagi kasihan dengan dia sebab mybe dia mangsa sikap si lelaki itu yang pandai memujuk dan menabur ayat manis..kita manusia biasa xtahu hikmah disebalik kejadian, kita hanya mmpu merancang kan.tapi kita kena tahu jugak Allah pun ada perancangan untuk kita...so kita kena beringat lah sebelum terkena..ok!!!!!!!!!!1

bye2x....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...