Nuffnang ads

Friday, January 17, 2014

Meroyan 15% bersama Tudung2u

OK,dari jauh dah boleh rasa meroyannya entry ni kan.. -..-

Sebelum tu aku nak bagitau, aku ni sebenarnya peminat no 1 shawl taw..
ko jangan ingat pak nil jer leh jadi no. 1,:p
Aku cukup pantang kalo jumpa shawl cantik..mulalah aku nak meroyan
sebab tu aku xleh masuk butik jual tudung2x ni dan aku cukup xsuka untuk singgah
sebab bila aku meroyan nanok dan dalam waktu tu pulak xdapat nak beli atas pelbagai sebab
aku mula la nak frust nonggeng kat rumah pas tu bersoal jawab dengan hati..napa xbeli?? napa xbeli
napa xbeli..nampak?? kan meroyan tu?

ok sambung citer,eh??
satu lagi, kalo natang tu *eh ko..natang pulak!!!
kalo shawl tu pulak harganya lebih tebal dari poket aku lagi lah meroyan 
tahap lapanbelas ratus juta capacity
hah!! sebab tu aku suka beli online ajer..
Yeh lah, klu beli online aku lebih beringat tuk ukur baju dibaju sendiri..
**bukan kat badan sendiri ok,xreti..hahaha..ok..tahu xkelakar...


Kejab, kita dok cakap pasal shawl kan bukan baju?
Napa tiba-tiba nak ukur baju lak ek?
patut ukur kepala la kan..bawu tepat and jitu
kan..kan???
-_______-


suka ti lah nak ukur kepala ke muka ke badan ke punggung ke..
janji ko cukup tido dan mandi basah..*eh?tiba-tiba*


Aku dok merepek meraban ni sebenarnya nak share dengan korang semua koleksi Tudung2u
yang pada aku memang kebabom ni dia punya harga
aku memang sangat suka dengan koleksi tudung2u ni..
banyak gilerssss shawl yang cecantik taw..mau xmeroyan aku
so aku nak ajak kowang sama-sama meroyan  lagi sekali ...:p kihkih
eh,jab napa lagi sekali?? 
sebab before ni aku dah penah buat entry sal promosi ni ~klik sini











Dah Meroyan Belum????

Lagi sekali wokey, tudung2u buat promosi untuk pembaca bertuah blog yang 
xglamor langsung ni..-..- *sedar diri..sob..sob

Macam biasa pakai code baucher ni masa nak beli online t ok

AOG2013


Hah!!Habis besaq habis teqang aku highlight,
xnampak lagi umur pendek...bahahah..

Selain tudung dan shawl, tudung2u jugak ada koleksi pin dan butang
semua cantik-cantik..sila la jengok TUDUNG2U NOW


Code Baucher ni sah sehingga 31 January 2014

Terhegeh kat sini napa lagi...??
Pegi cepat!!!! :D


1 comment:

  1. eh..eh.. shawl butterfly tu mcm yg nina punya. hehe. koleksi nina warna biru :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...