Tuesday, January 14, 2014

Kangkung Trending

"Lenggang..lenggang..kangkung..kangkung tepi telaga
Hari-hari makan kangkung lelama aku jadi Naga"

kihkihkih...woi!!! Naga makan kangkung ke???bahahaha
penah dengar pasal kangkung trending??
rata-rata orang bercakap pasal kangkung skrang....
aku pun tak paham sangat tapi cerita kangkung ni rentetan dari harga kangkung yang jatuh

Tak pasal-pasal kangkung jadi retis terhangat dipasaran tahun ni
Tapi bagus jugak...kangkung memang fv iooll uoolls...uoolll suka kangkung??
so, balik karang iools kena cari resepi baru berasaskan kangkung...
salah satu resepinya kangkung goreng lenggang...hakhakhak...nanok resepi sila request kat ioolss..:D

Tah pape tah..dalam banyak2x benda napa kangkung yang turun harga..
klu minyak ke,tol ke or barang makanan ruji yang turun harga ke bawulah sedap sikit nak hidup..
kangkung kat tepi longkang umah aku pun leh dapat lah..FOC ajer wokey..Sedihhhh!!!! -____-
nak tanam pun senang ,main tabur jer kat longkang belakang umah..confirm membesar gemok2x jer daun..
 Pape pun kangkung bagus untuk kesihatan punya kandungan iodin yang tinggi wokey...hahaha
wokey..bye2..sekian cerita kangkung :D
Selamat Menyambut Maulidur Rasul!!!!!





3 comments:

  1. liurrr pulak nengok kangkung nih. kangkung pun femes taww.hhee

    ReplyDelete
  2. teringat masa darjah 2 ader persembahan lagu lenggang kangkung ni...hehe
    lagi satu kangkung goreng belacan sodap akak suka...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...