Nuffnang ads

Saturday, July 4, 2015

Border's Tea@sungai petani,kedah


Sebenarnya dah patblasratus Kali fikir Nak share ke idok..hahaha boleh macam tu?
Sebab aku tak suka Nanti Ada yang gatal jari Nak Tanya buat apa Kat SP tu? Ada apa?  Dengan siapa? Jumpa siapa?

Owh..god!! Tak suka Nak jawab soalan swizzle camtu Hahaha swizzle ke?
Krik krik...krik krik

Finally, after patblasratus Kali kuasa dua fikir, adalah baiknya aku share. Lagipun tak salah kan..business ni pun business melayu warganegara Malaysia Dan beragama Islam...

Kita kena support business bangsa kita, jangan asyik Nak kondem ja..tak mau tak mau tak baik okey sayang!


Aku perkenalkan border's Tea!
INI Kali pertama aku kenal dan Cuba
Memang terbaik!! Kedai ni actually dah beroperasi hampir 2 tahun, kalo tak silap, based on citer member aku lah..
Dia cakap kedai ni famous Kat sp ni, always full house. Kadang kadang berbaris sampai ke luar. Dia punya goods macam coolblog la kawan...minum masa panas rembang pulak..perghhh syurga!! Opsss..puasa lah hahaha I mean masa berbukalah.


Masa aku pegi beli ni dah lewat sangat dah. Dekat waktu berbuka dah..sampai berbuka dalam kereta sambil member aku drive.


Okey, ini pilihan kami, aku punya yogurt peach and member aku green tea apa entah. Taraf kesedapan dia sama mcm coolblog tapi yg border's punya lagi banyak liter dia. Harga pun okey...berbaloi!


Cer tengok harga cup large dengan x-large tu, beza 50 cent ja. 

Itu Ada no phone kan? Boleh lah contact, nak order untuk majlis kahwin ke,birthday party ke, majlis lenggang pewut ke...apa-apa majlis yang sesuai lah kan..


Okey, kedai ini terletak di pekan baru, sungai petani. Landmark dia berhampiran dengan cosmopoint atau husin nasi kandar

Anda dijemput memeriahkan kedai 
Hehehe 

Bye!

4 comments:

  1. hahahaha...hah g dgn sape tu?
    macam knai ja

    ReplyDelete
  2. sebenarnya takde pon plan nak tanya buat apa kat SP tp dh sariyanti sebut, rasa nak tanya jugak. Buat apa kat sana?? mengunjungi bakal mertuakah? hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...