Nuffnang ads

Friday, July 4, 2014

Saya nak duit raya RM300 daripada Nile.com.my

http://www.nile.com.my/page.php?cd=76
Nile.com.my
Best kan kalau dapat duit raya RM300 ni? Macam-macam boleh beli taw....bertuah badanlah kalo aku dapat. Kalau lah rezeki aku kan? Aku berhajat nak beli camera. Dah ada camera nanti boleh lah aku melaram selfie banyak-banyak di hari raya, lepastu aku upload masuk blog semua, biar muntah korang nengok kan?? Biar kowang rasa, Blog twin Sari Yanti ni blog yang paling meloyakan abad ini....Biar meninggalkan kenangan gitu.....Bahahahaha...^___^

So, kalau rasa nak loya nak muntah, doakan aku Berjaya yeh!! Hikhikhik....

Owh, for you all information, aku baru aje 1st time shopping dengan nile.com.my ni.
Pada yang macam blur blur ubi, tak clear sangat apa itu nile.com.my, meh aku nak citer sikit.
Nile.com.my ni,website business online yang menjual pelbagai barangan dari hujung rambut sampai hujung kaki. Daripada pakaian wanita/lelaki,beg,kasut sampailah ke accessories  kecantikan dan alat senaman. Hah!!! Banyakkan? Nile.com.my ni memang website untuk shopping. Harga yang ditawarkan pun mampu milik dan siap diskaun lagi, okey!!

Aku beli baju raya dress yang macam felexia yeap pakai dalam gambar atas nun. Lepas ni aku nak shopping kasut pulak untuk my parent.  Banyak koleksi kasut yang cantik dan menarik, tertarik yang nile.com.my tawarkan sempena raya ni. Dan paling kebabomm..bomm..bomm nyerr, sempena raya ni nile.com.my menawarkan ‘free delivery’ untuk customer dia taw dengan
minimum purchase of RM48.00.
Alah, apa sangat lah dengan RM48 tu, kalau nak dibandingkan dengan kepuasan yang akan kita dapat. So, jomlah ramai-ramai grab dengan nile.com.my untuk lengkapkan persiapan raya!!!
Owh, pada yang nak join jugak contest ni boleh refer disini untuk syarat-syarat penyertaan.

sharing is something fun!!! Bye

^______^

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...