Nuffnang ads

Tuesday, February 3, 2015

Great material shawl from Riz Iman Collection


Aku sebenarnya suka sangat dengan shawl. Mean reason sebab simple and faster. Main lilit aje, tak yah nak wisau tudung kelepek lah..sengetlah..pape jelah. Jenis kain pulak aku suka pashmina and chiffon.

The 1st reason why aku suka, dua jenis kain ni sebab tak payah iron ..hahaha ;D
Tapi kalo nak pakai shawl yang jenis kain jessy and satin tu, leceh sikit. Feeling macam mak mak datin hahahaha

Nak-nak pulak kalo kain jenis licin, asyik terlucut aje memanjang. Motif? Nak habaq kulit mulus..puiihh
 :p hihi

Padahal aku memang jenis pemalas pun. Semut api pun tak malas macam aku lah -..-

Kalo nak ikutkan nafsu diva aku ni, ada tak kain yang tak perlu dibasuh?? Kihkihkih ;D
Tapi bila aku dapat tahu shawl butterfly and flower chiffon dari Riz Iman Collection ni, tewus rasa excited, jatuh hati, jatuh cinta dan jatuh air mata. Sebab duit bakal habis dengan shopping shawl hahahha

Bila poslaju hantar je shawl tu kat office laju-laju aku pergi collect kat office lepas tu tewus gerak balik kampong. Motif? Balik chewii kat rumah. Kasi akak aku jeles hahaha

Akak aku ni sebenarnya peminat tudung fareeda. Many time blajar pakai shawl tapi feeling buruk kalo dia pakai shawl. Pada aku ok aje cantik jer. Tapi orang kalo dah tak suka kan..macam-macam reason lah.



Shawl yang aku pakai ni gred terbaik. Jenis kain dia lembut dan terletak. Yang penting tak perlu iron, ok!
Tak susah nak gayakan pun, lilit..lilit..letak..lilit. semudah abcd,1234,alifBaTaSa,…pe lagi ek? ;D                    
Terdapat dua jenis kain yang famous kat Riz Iman Collection ni:
(i)                  Material heavy chiffon (Harga RM30)
(ii)                Material glitter chiffon (Harga RM32)

Beza 2 jenis material ni dalam 2 hingget

Aku boleh bagi harga shawl yang famous dan tiptop market dia, okey:-


( (1)    Shawl butterfly flowers
Harga: RM30 @ RM32
Material: Heavy chiffon @ Glitter chiffon 


 ((2)    Sekuin Shawl
Harga: RM30
Material: Chiffon

( (3)    Butterfly Shawl
Harga: RM25 @ RM27
Material: Heavy chiffon @ Glitter chiffon 

( (4)    Tudung Ruffle
Harga: RM15
Material: Chiffon



( (5)    Shawl flowers crown
Harga: RM30 @ RM32
Material: Plain heavy chiffon @ glitters chiffon            

Owh ya, sebelum aku lupa, pattern dan warna dia jual pelbagai. Based on your request. Let’s say, korang nak dia create satu design yang baru, tak pernah orang lain buat, korang boleh bagi idea dan request dia buat. Dia akan jahitkan. Korang nak tempah shawl untuk princess korang ke, boleh tempah kat dia. Yelah susah sikit kan nak cari shawl untuk kanak-kanak kat pasaran sekarang. Jangan wisau, harga yang dia tawarkan tak mahal, berpatutan! Stil under kemampuan korang. Yang penting , tak ada GST, okey!! 
Hihihi ^___^      

Dia jugak supply shawl untuk majlis tertentu, macam :-
(i)                  Majlis tunang
(ii)                Majlis nikah
(iii)               Majlis kahwin
(iv)              Special dinner nite







Dia ni sebenarnya adik kepada owner butik pengantin. Nak makeup , pelamin semua tu boleh aje contact dia jugak sebab dia join business butik tu. Harga aku tak dapat mention sini sebab aku tak taw..hikhik
 Nak tengok best look pelamin yang ohsem klik sini Diary budak pengapit



Best sangat  pakai shawl ni. Seriously sedap kain dia ^____^

Cepat lah korang berkenan dengan shawl ni!! Tak payah nak risau pasal kualiti dia, memang terbaik!!
Boleh contact owner dia atau refer fb untuk more information
H/P No. 011-1065 1278 (ana)

1 comment:

  1. siji loro telu papat limo nenem pitu wolu
    heheh

    serius cantik shawl yg hang pakai color cream tu :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...