Nuffnang ads

Saturday, January 11, 2014

Hot Item at here!

Hye kowang...asalammualaikum!!
salam hari sabtu...hah!!jangan tak taw aku sekarang dekat ofis sebab keje..terkejar-kejar aku nak siapkan keje yang pending plus bulan depan audit pulak..huh!! stresss sesangat!!!menyampah!!!

tapi sempat lagi lah aku curi update blog..
bukan nk update apa pun just nak kasi taw sama kowang yang blog shop aku sekarang tengah jual hot item..hot bak pisang goreng panas yang bawu ajer angkat dari mintak panas..hihihi

Bukan pisang goreng panas yang aku jual dan bukan jugak cokodok panas yang marvelossss tu tapi bag tangan..kahkahkah..yeh2x jer barang panas kan??

bag tangan yang aku categorykan panas ni bukan apa, cepat sangat out of stock,...so hot sales mcm pisang goreng la tu kan? 

So, disini aku nak sampaikan pesan kowang dan pesan jiran sebelah umah aku supaya kowang sampaikan pesan ni pada jiran sebelah umah kowang jangan lupa g wusya blog business ioolss uoolls..jangan lupa taw..
g la jenguk banyak barang yang menarik hati tertarik hati dan ditarik hati kat situ..wokey?? 
g tengok sini cepat!!!!!

bye....love you allssss....i'm so happy :D

Happy mcm bag pink ni :p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...