Saturday, March 27, 2010

LOST MY LOVE


Tinggal kenangan



8/3/2010..tarikh keramat berakhirnya sebuah cinta yg aku agung2kn slama nie..nie lah akibatnya klu agungkn cinta lain lebih dri cinta ALLAH..subahanalah ampunkn hambaMU..entah napa skrang baru nak cite..sbb baru skrang feeling ok,feel sunyi gilerr, henset xberbunyi lg,dah xde sms,mms n kol dri yg tersyg..henset 2 cm sia2 je aku beli..bosan tul hidup single..rasa hati cm nak enjoy, tp asyik ingat je kat dia,rasa cm hidup dah tak bermakna bila dah kehilangan..arrgghhh menci la mcm nie,aku jer ingat dia tp dia tah2 apy sakan xde lak ingat aku..tp 2 hari yg lepas dia kol ckp windu sngat..n tanya aku windu dia tak...mula2 aku ckp windu dgn suara yg pelan nak amat sngat...mybe xdngr dia tanya skali lg..aku pon ckp "xpon,wat pe windu kat capang 2"..kejam siott aku..xpatut2...tp hakikatnya..

windu sngat...n sedih ngan hubungn yg tlah berakhir..agk terkilan sbb kitaowg putus cara baik xde gaduh2..katanyer dia terpaksa lepaskan aku...sbbnyer hanya aku jer yg tahu k...jujurnya aku amat memahami dia...
smpai skrang aku still mengharapkan dia...smpai bila entah la...biar masa yg tentukan...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...