Thursday, July 22, 2010

pabila aku di pejabat.

Pabila aku dipejabat sendirian aku buat pala. aku lah bos aku lah kuli. ofis nie dah jd cm aku yang punya. dari ofis yang mnyediakan perkhidmatan insurans dah jd pusat perkhidmatan fotostat..hahaha..nasib ko lah

ofis nie jugak dah jd panggung wayang xberbayar..2 lah sapa suruh keje tak de...aku nie dah jd cm penunggu dah.tiap ari bertapa disini..bosan teramat sngat...dah mcm nak naik gila dah..sob2

cepat lah masa berlalu.aku dah tak snggup g dah keje sini..kwn xde,tiap2 ari ckp sowang2..apa nak jd tah. dah 2 pagi2 g dah kena kaco ngan laki owg..dah lah miang,gatal..hurghh sabar je lah.

masa sekarang aku masih lagi berusaha membaiki dan memperbaharui masih depan aku.."aku yakin langit tidak selalunya gelap"..suatu hari cahaya itu akan dtg mndekati aku.,.yg penting aku berusaha dan bersabar.aku yakin bcoz Allah masih sygkn aku...aminnn..

p/s: saje jer mngarut nak update blog..hehehe
muah..all da best;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...