Tuesday, August 17, 2010

Diariku ramadhan (5 ramadhan: my secret admirer)

Aku keletihan balik dari keje. rushing aku wat paperwork tp xsiap2 gak..balik dari keje kononnyer nak tido tp hampeh, kena la tolong akak aku masak.maklumlah pom melayu katakan. tngah2 kusyuk belender cabai (cili) tiba-tiba 'pluppp'. wah lembutnyer bunyi. karen(elektrik) xde la. pulak menyusahkan idup aku. puncanya ayah aku punya pasal la. ranting pokok cempedak jatuh menghempap wayar elektrik. terputus sudah. aduyai kelam kabut semuanya. mak apa lagi bising la (membebel). 2 jer keje dia taw buat pon..hehe.

Aku dengan macho n cutenyer mendail no. fon kepunyaan abg ucop (cousin yg keje kat tnb).

aku: akum! abg ucop help! i need u help.
abg ucop: pe pulak?
aku: hehe..mai umah skrang leh dak. karen xde.wayer depan umah putus.nasi xsempat masak nie
abg ucop: lo yeker.owg dah stop keje dah. nak buka pose
aku: aloh mai la cepat.owg xmau dok dlm gelap..mai taw
abg ucop: yelah2.t abg soh abg naim dtg yer cik ct yer..hehe (sengih ada makna)

~tuttttt~

tunggu punya tunggu tak jugak dtg2. kol ckp on da way. mcm la pendang ngan KL 2 jauh benor.
1 jam kemudian smpai la jejaka tnb yg hensem2 n macho2. dah sampai bukan nak wat keje dok mngusik2 aku lak. xpe bior la diowg buat keje diowg, aku de keje kat dapor.
hahaha..sbnarnya xde pe pon nk citer.cuma aku nak citer jejaka2 tnb termasuk cousin aku 2 buka posa kat umah aku. diowg semua 2 kenalan aku masa praktikal kat tnb dulu. hikhikhik best sbb diowg semua sporting n family. thankzzz bnyk2 kat diowg koz mlm 2 aku xyah dok dlm kegelapan..10Q : )

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...