Nuffnang ads

Thursday, April 12, 2012

kakakku tersayang

Kakak aku sakit...2 april 2012 jam 5 pg mcm 2 aku dpt panggilan dari kakak spupu aku.dia ckp kakak sulung aku tenat.mcm nak tercabut jantung aku dengar berita tu. berjujuran air dimata aku jatuh...pagi 2 jgak aku bergegas siap dan lepas solat subuh aku bertolak balik ke kedah...dalam bus tak henti-henti aku berdoa ALLAH Panjangkan umur akak aku. aku xsanggup kehilangan ahli family aku.....dan skrang aku amat bersyukur,alhamdllah keadaan akak aku stabil walaupun masih dlm wad. lega hati aku sikit bila dia dah kuar dari icu 10/4/2012....dia masih dalam rawatan di wad biasa. smlm aku kol tnya khabar,akak aku menangis,mintk aku doakan dia cepat sembuh..'kak nah ketahuilah adikmu mu ini sentiasa mendoakan akak cepat sembuh'..tak sanggup rasanya melihat penderitaan akak..aku tahu dan paham sebab aku pernah sakit mcm 2 dan ditahan di wad dlm tempoh yg lama. thap windu pada family tak terungkap hanya tuhan ja yg tahu...rasa sedih dan bimbang tak tertanggung dan sentiasa menghantui diri....kewinduan akak aku pada ank-ank sikit terubat apabila abg ipar aku bawk ank-ank jumpa dia di lobi wad smlm...waktu yg sama berlakunya gempa di Acheh. Bangunan Hospital Sultanah Bahiyah turut bergegar. akak aku yg berada ditingkat lima waktu 2 diarahkan turun demi keselamatan...

"we love u sis,rajin mkn ubat agar cepat sembuh"
"Adikmu disini sentiasa mendoakan yg terbaik untuk akak,tabah dan kuatkan hati mu dlm menghadapi ujian ini"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...