Nuffnang ads

Friday, March 30, 2012

Sembang-sembang

Assalammualaikum,selamat pagi cinta!!..lama xwish cm ni..hehe..Hari ni aku dtg keje lewat 1 jam..perghhh pecah rekod…MMang liat giler nak bangun td.rasa letihnya tak terkira…apa yg meletihkan xtahu lah aku…Dtg ofis jer,madam plak yg buat hal,moodnya kurang baek..tension dgn GM yang banyak karenah katanyer..semua xkena..pg2x lg merah telinga menahan panahan bebelan yg tak berkesudahan..skali dgn aku terkena tempiasnya,sabar je lah,nasib owg bawah cm nie lah…..

Hari ni keje xdtg menjengah aku so keje aku kacau owg akaun..kak shida la mangsanya tp otak dia kira bgus layan ja ragam aku…dan topic kami plak ntah pape…hahaha

Aku: Kak shida,nasi kerabu bape ingget yer???

Kak shida: 3.50, laok apa tu,Akk soh laki akk beli,

Aku: Laok ikan kering

Kak shida: Akk pesan klu x de dageng goreng @ ikn goreng, amk ikn krg je la.
Kdg2 pg2 dh ada dageng grg.

Aku: Xde lg la 2,xpe lah,lain kali lak..hahah

Kak Shida: Kedai tu ada laksam 2.50, lontong $3.Kedai tengah yg kta bli nasi tu.
Kedai kelantan,Ayam, ikn percik pn x de dh la ni, Slu tghri dh juai.

Aku: Wah,pg2x pun ada juai laksam…best 2..kdai 2 buka smpai tngahari j eek..ptg buka tak??

Kak shida: Smpai ptg dia berabih laok tghri.Laksam lontong nasi kerabu blm koi 10, slu dh abeh,.Akk g bli laksam 8.30 pn, lak kopek dh.

Aku: Cepatnyer laris..mesti sedap kan…best gak klu dpt mkn laksam ptg2x..klu owg kelantan buat laksam slalu sedap…

Kak shida: Ptg2 kna cari kt pasa mlm.Pnh mkn makanan kelantan kt gerai Mek dpn masjid datok haron tu.Pg2 meriah.

Aku: Tak penah plak..slalu msk..klu beli luar pun kat pasar mlm lah..hahaha..smlm cari laksam kat pasar mlm,xjumpa pun..just jumpa laksa kedah ja..

Kak shida: Pasa sabtu mlm ada juai.Pg sok g bekfes kt dpn mesjed tu,.
Laok tghri meriah.Akk yg dok jauh pn kdg2 teleps ke sana bli laok,Png ajk member blkg g lunch c2. tinggai angan2 ja.Sbb dia slu tnya pasai ayam bako.Kt ctu sume ada.



Siyes xde keje…dan kami punya sembang2x trus merapu smpai ke waktu lunch…haha hebat toi... menu lunch aku hari ni ada lah nasi kerabu …nyum---nyumm..





gambar hiasan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...