Nuffnang ads

Wednesday, March 7, 2012

setekun kucing..........


Dah lama aku xmerapu kat blog ni. utk pengatahuan aku sndiri,Blog nie dicreate tuk diri sendiri. Assume jer tempat luahan pelbagai perasaan,marah,sedih,geram,benci,menyampah n segalanya lah...Dulu Ada la jgk follower,dulu la tp skrang dah xde..haha...why???bcoz blog ni mmang xbest giler..(sedar diri beb)...so yg tulis aku,yg baca pun aku. Janji aku boleh tulis..kihkih.. The Fact is,aku minat menulis sebenarnya,Dah bnyk citer aku tulis n just simpan jer,perap dlm laptp mana taw bleh branak kan...aku takut cerita aku xleh diterima dan xsesuai diterbitkan. Aku sebernarnya pernah menghantar karya aku (Citer kanak-kanak) kat satu company penerbitan ni,tp xde feedback.diterima@tak aku xtahu.aku pernah kol company 2 tp respon yg dia kasi,"i check dulu, kol u back".smpai skrang xde kol pun.dah setahun lebih berlalu...so aku jd fade-up dah nak hanta.mybe citer aku xbest n xsesuai terbit...xpe lah.xkisah la..aku pun dah xsempat nk menulis lagi,buzy keje..as a new staft,aku kena bnyk belajar & improve myself..Kena lebih tekun seperti kucing ini....aloh.loh..tomei2x..hehe





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...