Nuffnang ads

Wednesday, August 24, 2016

Satu-satunya tetamu open House

Sejak beberapa Tahun nih, aku rasa aku lah manusia yang hidup nya paling sedih sekali bila menjelang syawal. Sebab apa taw....sebab tak penah dapat undangan open house kahkahkah...sedih bangat sih!😂

So...Tahun nih bagi menyahkan kesedihan tu jauh-jauh. Aku pun "bersepakat kita teguh bercerai kita roboh" dengan member aku utk buat open house..ala-ala potluck gitu. Jadinya ada jgk lah dpt jemputan open house mektie..hahaha :-D



Aku buat lontong makan dengan nasi himpit dan sambal ikan bilis. Itu jer mampu buat. Mektie kias "Ish...kalo ada kuah kacang terangkat nih."  " Arhh...takde, nak mkn angkat punggung g beli sendiri". Kuah kacang tak pandai okey....dulu tak amik kursus buat kuah kacang ngan Mak pun. Takpe coming soon amik kursus ngan Mak mertua kehkehkeh....Insha allah, Amin.

Mektie masak meehoon sup...memang terangkat okey....sedap! Aku sampai 2 kali tambah. Pastu petang  tu sempat Belasah lagi semangkok ...habuan hambat balik orang kata.

 

Ning diayy...satu-satunya tetamu mektie yg tak reti-reti nak kenyang selepas membelasah bermangkok meehoon sup. Pastu tak taw malu kuih raya pun dia rembat...walaubagaimanapun sopan jer orang nya...hahaha ja:D

Sopan ke pegi open house umah orang pakai Jean?😠

Okey fine....!!!


Lepas tu... aktiviti kita mcm Biasa bergambar sampai gelap. Angle tutup pewut buncit...t kantoi lah mkn banyak.


Kami kumpulan mektie...memang suka selfie....apa hampa pedulie?

Eceh...eceh..eceh muthusamy


Cantik kan edit cmni? Mcm artis sangat jer
Hihi ^__^


Okey....yg nih super duper cantik. Gaya dah ada ..mcm kak Yong kwasan. 

" Jenih sembang besaq bukan gua ek...gua ada 155 Biji kete Volkswagen edisi khas tapi dah bosan ngan semua kete tu jadi gua pakai viva ja...dan rumah banglo gua dibina berderet sebanyak 440 unit. Lu Roger gua nak duduk unit mana?" - kak Yong kwasan.

Gila kaya kak Yong nih😉

Hari yg sama ...jiran sebelah umah mektie ada open house. Seriously aku tak taw....tapi "kunfayakun" ....dah tertulis rezeki aku hari tu. Dengan muka tak malunya...aku join...hahaha 

Tapi tuan umah tu jemput hari tu okey...so rela tak paksa aku pegi lah. Lagipun kan tak elok tolak rezeki ....kan...kan..musuh jgn cari owg tua ckp.

Baby Putih tu Ank tuan rumah. Comel kan? Mcm nak mamah-mamah jer pipi dia....babam sangat!


Tiger in the house. Nak tengok muka cinta kucing? Tengok muka aku...mcm tu lah. Cinta sangat sampai nak lambong-lambong ja tiger nih. 

Huhu..geram!.suka buat muka budget hensem...


Lastly and fastly....ini lah persamaan kita dua-dua budget comel kahkahkah :D

Cukup disini sebelum kak Yong lambong-lambongkan jer tiger nih. K bye

P/S: sebenarnya bagus jgk xde jemputan open house nih...takde lah keje ko membesarkan badan bulan syawal nih kan.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...