Nuffnang ads

Friday, April 13, 2018

Farewell @ The Manhattan Fish Market

Sempena menyambut kepergian aku, Dept aku belanja lunch di The Manhattan Fish semalam 12/04. 

Yah aku tender from the current job. Sebab aku pilih family. Family everything for me. Husband aku dapat transfer ke Penang, since dah Ada anak nih better lah aku ikut.

1stly aku nak bagi Tau The Manhattan tengah promotion sekarang taw sempena 15 tahun anniversary. So harga makanan dia sangat cheaper and affordable.

Boleh nengok Kat flyer yg aku tunjuk tu.
Date promotion bukan setiap Hari yah 
9-13 April dan 16-19 April sahaja. Masa aku pergi nih 12 April. Ramai giler orang berbaris lunch time.

Order Dulu sebelum masuk .


Meh Kita nengok gambar makanan. Nak Taw org yang suka snap gambar makanan nih Memang psycho sikit. Nengok gambar makanan pun dah happy 😅 hahaha

Ini aku punya, salmon grilled. Not bad, sedap Dan sihat, sesuai utk aku yg kononnya berdiet hashtag #poyo hehehe

Tapi menyesal plak pilih grilled punya Sebab fried lagi sedap kahkahkah 😂

Ini officemate i punya, cherry snapper grilled. Nampak mcm sedap so kemungkinan sedap. Kihkihkih 

Fried country mushrooms

Snap gambar muka separuh tanda dah pernah sampai sini... hahaha ...walaupun sampai because Bos yg belanja. Bagus!

Makanan dah sampai org lain kalut nak makan, aku kalut nak snap gambar. Memang berpenyakit minah nih.

Nampak Tak yang fried tu... officemate aku cakap lagi sedap. Tak muak. Alamak, kan kah menyesal T___T

Tak per...next time ajak husband plak. Balik kena ngorat husband nih. Hehe

Gambar nih aku dah cun, Evon pulak yang Tak ready 😂

Gigih mintak Waiter snap Masa tengah makan. Bos aku dah geleng kepala ..
Kahkahkah...nasib lah dapat staff masuk air. Wanita Tudung biru tu lah yang replace tempat aku nanti. Kenal-kenal lah yer....eceh wah!

Bye...bye

P/s: gigih jgk aku edit gambar letak watermark... bahahaha 😂



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...