Nuffnang ads

Thursday, January 11, 2024

Giveaway Sampul Raya Rare 2024

 Hi Assalamualaikum guys...Aku pepagi subuh dah terharu, terkelu, teruja, terkesima, terkeluar...opsss apa2 ter lah..pasal pepagi dah dapat mesej dari Urusan Paduka Baginda Pn Permaisuri 😁

Haihhh..tak tahu lah nak cerita ke tak..tapi cerita ja lah ek kan. Sebenarnya dulu kan.. ada sorang Permaisuri Kerajaan berkenan nak menantukan Aku tapi tu lah awal-awal lagi dah nampak..yurshuuuu prepppppp prikkkkkkehkehkeh auhhhhhhh bushhhhhh norrr..norrr.trututtuttuttut!!!!! Paham tak??

Aku yang dulu bukan lah yang Sekarang. Manis Letting lah ada2 Sari Yanti sikit. Jadi tak menghairankan lah Kalo Permaisuri pun boleh terkenan..tapi itu lah, yang Sekarangggg..Kalo Zahira Macwilson Muka bibik, fatin dah Muka Awam, Aku ni Macam Muka ala2 buruh nelayan Dan jugak petani lah hekk...ghituhh lah!! Ada tambahan sikit tu..sebutir beras ibarat setitik peluh petani.

Korang percaya ke cerita Aku ni??? kehkehkeh....Kalo tak Percaya..tahniah lah ertinya korang tak Mudah dikotak katikkan.Yeayyy..rakyat Untuk rakyat! *Tetiba 🤭

Aku merapu saja dah 1 page acamner nih??? Okey lah berbalik kepada matlamat utama entry ini ditulis...alahai nak join giveaway lah dari Permaisuri Kerajaan Kelapa. Korang tahu ke kat Mana?? Tak tahu?? Haishh..yarlah..yarlah sejarah memang out lah korang ni. 

Hah tak tahu klik link sini...baca & hadam. inshallah ilmu baru buat korang. 

Lepas baca dialu-alukan join giveaway Permaisuri Cuya ni sebab hadiah yang dia sediakan memang terbaik tiptop, tatatop...tototop... maksudnya best gilersss!!


Aku harap..ada lah jodoh Aku dengan hadiah sampul Raya ni sebab jodoh dgn putera raja dah terlepas dah. Dah dekat nak puasa kan...jadi Terbekenan sungguh lah!!

SYARAT NYA MUDAH SANGAT..1 ENTRY 1 PERYERTAAN tapi KORANG FOLLOW PERMAISURI KERAJAAN KELAPA NI KAT IG & TIKTOK akan dapat PERYERTAAN BERGANDA.

GO...GO...GO JOIN!!!

P/S: Dah kenapa tulisan besar semua tu??

6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...