Nuffnang ads

Sunday, December 12, 2010

sudah lama

Asalammualaikum.....

Dah lama kan aku xupdate blog nie. xde pape yang menarik nk diciterkan pon koz rutin aku hari2 sama jer. bohsan ah cite benda yang sama kan.aku nak menulis pon malas. perkembangan aku sekarang kemungkinan besar aku akan ditukarkn ke cawangan lain kerna cawangan baru akan dibuka pada tahun hadapan..oh tidak perkara yang menakutkan aku. dan kerna itu sekarang aku dlm proses memujuk manager supaya dia xcampak aku ke sana. sbb aku xnak kena tukar kihkih...2 hari lepas aku ada balik ke kg halaman n than g kenduri kahwin kwn sek. men. aku dulu. terkezut kami semua tngok penampilan die ats pelamin.chantek bangat sih.siyesly xsangka dia mengancam gitu,sek dulu bkn main lekeh jer owgnyer.husband die xde lah ensem sngat tp mantap& seksi koz perut kedepan hahaha...tp xpe murah rezki..

Dan aku happy &bahagia xterhingga koz jumpa kwn2 aku balik. hilang kewinduaan aku kat diowg. walaupun sekejab jer dpt bersembang dan bergurau senda ala2 kadar jer tp dpt jgk la menghilangkan kestressan pala otak aku nie...perghhh word perosak bahasa...hehee

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...