Friday, February 10, 2012

gEMERSIK KALBU



Semalam drama Gemersik kalbu(DIATAS) bawu jer berakhir. Dan ending dia mmang sweet giler. Aku suka!!!!!hehe…. Dan yang paling aku xtahan sukew bila bf aku pun layan citer 2.xsangka aku ihsan sekeras dia layan jugak citer jiwang gitu..Ada sebabnya aku suka drama 2.Tak lain dan tak bukan watak Suffian tu memang kena dengan bf aku 2. Memang tahap giler dan nakal diowang 2 nak sama la.xde la 100% kan. Tapi watak Raihana 2 xkena kot dengan aku walaupun bf aku ckp nak sama.hehe…?(xleh trima knyataan)

Dan penyakit giler bf aku bertambah parah apabila dia asyik kol and nyanyi lagu yg dinyanyikan aqasha masa ending 2…Bebal telinga aku dengar tp hakikatnya aku sukew jer.sweet rasa mcm perasaan syg 2 bertambah jd 200%...kihkihkih..aduyai,aku sukew perasaan ni…wasalam..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...