Nuffnang ads

Thursday, December 1, 2016

December bulan bermalasan



Hah...tajuk leh tahan pemalas kan? Hahaha
Memang malas nih...leh plak update blog masa keje, yerlah...Bos meeting Kat ats, kita apa lagi bermaharaja lah Kat bawah.

Bersila ats kerusi, meja kasi sepah2 sikit. Hah dah boleh menaip dgn selesa. so kalo tetiba Bos turun sempat lah cover buat keje. Lakonan tu kena win yeh adik-adik 😂
Bahahaha....buruk perangai!



Nampak nih apa? Ni acar buah, boleh dikatakan my favorite jugak lah...Tapi acar limau aku tak mkn yah...iolls tak tahan Bau dia...nak masuk tekak pun rasa loya.

Colleague aku kasi....dia cina, jiran melayu dia kasi tapi dia tak makan pulak. Tengok rupa pun dia dah mcm takut nak mkn katanya hahaha 

Banyak cerita yg aku plan nak update kat Blog nih tapi banyak yg tertangguh akibat dari kemalasan aku nih lah...lastly tak update jugak....mcm open house Kat umah Tan Sri tu. Eh hello open house raya Puasa okey, Tak kan nak cerita jgk...? Hahaha tapi tak salah kan if update jugak? Hehe

Semalam Bos aku buat appraisal department purchasing...depart aku lah tapi yg tak boleh blahnya appraisal colleague aku bukan main lama. After lunch sambung lagi, okey! Tapi bila sampai turn aku tak sampai pun setengah jam. Bengkek jer colleague aku !! Hahaha

Tapi still banyak yg Bos aku complaint Pasal aku...dtg lambat lah...banyak melepak lah... planning lambat submit lah...takdak sifat leadership lah. Aku dah terngagaa...nak leadership sapa kalo aku sndiri pun owg bawahan. Hahaha..

Pasal planning lambat tu takde lah lambat pun...aku just be a last person submit tapi still dlm due okey...wat lek wat peace dah lah. Kecoh pulak Bos aku nih...hasil gossip ngan colleague aku ptg smlm confirm aku tak dapat dah bonus hujung Tahun nih. Hahaha...bkn apa cara dia brief aku tu mcm tak puas hati ja ngan aku. Tak kisah sangat lah bonus tu...aku pun Bawu ja setahun ngan company so jasa tu company tak leh nak kenang and bayar lagi kan... hehe...tapi leh naik gaji kan Bos? Please.....huhu

Semalam jugak hari yg sedih sebab sorang senior sales manager berhenti. Smlm adalah last day dia. Pakat menangis berjemaah...aku dok tahan2 ja tak nak nangis...ego kononnya ...Tak kewl lah nangis! Tapi sebak tak leh nak tahan...huhu

Nih hah, kasi teaser sikit..yang pakai Baju pink tu. Tolong abaikan segala gunung ganang, gua kelam atau hutan belantara yang korang nampak dlm gambar tuh yeh....malas nak edit. Kan dah bagitau December bulan kemalasan tadi.... hikhikhik 

Okey lah sampai sini ja...nanti aku up gambar farewell ngan pinkish Mrs nih okey.

Bye...iolls is malas 😂

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...