Saturday, December 31, 2016

Terus mengorak langkah dengan izin Allah


Assalammualakum uolls

Selamat Tahun Baru

Hari nih dah hari terakhir Tahun 2016. Perasaan aku sekarang nih bercampur baur...Yelah bila flashback apa yang dah aku lalui sepanjang Tahun ini, rasa syukur sangat. 

Ada yang happy, ada yang sedih , ada yang terus rasa nak buang jauh2 tak mau ingat lagi Dan paling bangga ada yang rasa nak tepuk bahu sendiri sambil cakap 'well done, Hawa....Well done !" Hehehe

Apa yang aku bergitu pasti kan, aku rasa pengalaman itu yang mematangkan aku dan rasa syukur yang tak terhingga kepada Allah atas segala perancangannya yang Maha sempurna untuk aku...dan tak kurang jugak urusan yang Allah permudahkan atas sebab Kasih sayang Nya yang maha hebat.

Alhamdulillah.. Sekurangnya masih bernyawa hingga hari ini.


Insha Allah Kita kutip setiap pengajaran dari pengalaman 2016 Dan jadikan ikhtibar untuk menjadi lebih baik dan lebih berjaya lagi masuk Tahun 2017 nanti.

To end my 2016...Aku dah jadi tunangan orang Dan to beginning of 2017 Insha Allah aku akan jadi isteri kepada seorang suami terhebat yang Allah jodohkan untuk aku.

Insha Allah doakan semuanya dipermudahkan seperti yang direncanakan. Sesungguhnya Rezeki Dan Jodoh tak pernah Salah alamat Dan Allah tak pernah izinkan sesuatu yang sia-sia mahupun menganiaya hambanya...Kan?

Every single thing happens for a reason, every single thing happens to make us a better person.

#

2 comments:

  1. Insyaallah amin moga dipermudahkan segalanya

    heppi rockin 8th jan dear

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...