Wednesday, April 5, 2017

Saat aku kau pilih: Sari Yanti pilih jep, yihaa!

Ni tajuk novel...Drama...filem ke hape Ni?

Owh yah assalamualaikum semua. Syukur alhamdulillah Allah bagi hidayah utk aku update blog.hehe

Pheww! Lelah tak habih Lagi nih.. hah? What happen? What going on? Eceh... Speaking owg puteh lok.  Ini cerita Bulan lepas ...Cerita saat sari yanti memilih jep sebagai Suri hati Dan jep memilih sari sebagai Suri rumah? Eh??? Hehe 😁


Giler sweet muit diowang kan? Sumpah aku jeles. Sari mcm puteri kayangan 7 petala langit di planet marikh...apakah? 
Owh jelesnya T____T


Scroll bawah utk tngok gambar sweet seri YenTie









_









_









Scroll Lagi









_









_









Lagi lah wei....Scroll.... Scroll!









_










Jeng.....Jeng......Jeng













Hehe...Rasa mcm nak bagi penampar tak?


Sumpah sweet....Tak tipu !
Hahaha 


Tolong abaikan budak misteri nusantara belakang tu yeh hihihi


Saat wali melepaskan tanggungjawabnya pada yang sah memiliki anak gadisnya.

Owh... Touching !

Dah...Sampai sini ja entry Kali nih..Lebih2 panjang2 Kang ada yg tak Lena tido malam nih. Owh fyi, entry ini ditulis pada waktu malam jam hampir ke 12 mlm.

Aku dinikahkan Oleh bapak aku sendiri pada 17 March 2017. 
(Eh... Sambung Lagi??Haha) 
Alhamdulillah...Aku kini selamat bergelar seorang isteri. Syukur tak terhingga atas anugerah perkahwinan dari Allah s.w.t. sesungguhya dia Maha merancang Dan Maha mengetahui yg terbaik utk hambanya.


Tahniah YenTie

#surihatimrarmy

Assalamualaikum Dan selamat malam
Jom tido ^__^


1 comment:

  1. tahniah chery..cantik sgt ms kawen. kaler pon suwit je.. semoga berbhgia hingga ke jannah ye.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...