Wednesday, January 16, 2013

Naked Orkid make you crazy

Hah!!terkejut beruk tak tajuk diatas???
terkejut aje xpe jangan meninggal sudah..

klu di translate kepada bahasa melayu..lebih kuang bunyi macam ni..
orkid yang telanjang atau orkid yang nakal taw orkid bogel..
toi ke??? [pikir sambil belai janggut]
ah..lantak kowang lah nak translate cmne pun..
jom layan pix dibawah...
Peringatan: Jangan tiru aksi ini in the public...okey
Jangan ckp aku xingatkan pulak yeh..

 cantik kan? i luv purple....

 Pic dekat more menarik...

 Jom dekatkan lagi...

 Kurang jelas!!!!

 Rasa nak terbogel tak???aku xrasa pun..wahahaha..

Xguna punya orkid!!!

I kill you!!!

Yang pasti orkid ini berjantina lelaki...hahaha..
enjoy with pictures kowang..
xoxo,cheery :)

P/S: Hiburan semata-mata...jangan tanya sumber aku dpt..koz aku pun xtahu sumber dari mana,ofismate aku kasi..yang pasti email bahasa cina dia kasi...hehee

9 comments:

  1. i love purple tooo hehehehehe
    hurmm last pic mcm alien

    ReplyDelete
  2. miahaha..mcm².. dr jauh nmpk nice.. dh fokus mcm erkkkk...

    ReplyDelete
  3. muahahaha.. memula cam tak paham.. bila dah paham, rasa nak gelak berguling2 jer.. hahahahahaha.. lucah punye orkid~

    ReplyDelete
  4. Eh cheery ada janggut ker?? hehehehee hmmm sebenarnya Orkid nie is minat gila dulu penah tanam cita-cita nak buka nesery Orkid, tapi sebab dah pi tanam cita-cita tu, cita-cita kan bukan pokok so dia tak berbuah pun, habis terus tertanam... hehehehe

    ReplyDelete
  5. hahaha..macma2 la..

    ct cheery nak sekilo ke...meh la amik dekat rumah ciksu..hihi

    memang ciksu nak masak kari.nantikan K ;D

    ct cheery sihat..lama tak singgah sini?

    ReplyDelete
  6. cantik orkid ni.. patut la nama dia naked orchid sebab....... tettt.. hehe

    ReplyDelete
  7. adoiii...seb bek kuat iman..hahahaha

    ReplyDelete
  8. mula2 konfius..dah ujung2 baru paham..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...