Wednesday, January 30, 2013

GA Kain Pasang

Air Pasang Surut,surut pukul lima
           Nyonya bangun pagi siram pokok bunga
      Pokok bunga melur tanam tepi rumah
       Itik bertelur ayam menetas.....erkk????

Dah lupa la wei lagu ni,dah xingat dah...wahahaha
Aku bukan nak citer sal air pasang ataw pasang surut ataw ombak windu..
tapi aku nak citer sal...erkk???
alah..baca tajuk pun kowang taw nak citer apa...
aku nak citer sal GA..

Ciksu ajak join GA, banyak gak GA dlm tu website tu [padahal xkira pun]
tapi satu GA menarik kegilaan aku..xnak bebel banyak lah..tengok pix..klik pix klu nak join yeh

Klik sini wei!!!








12 comments:

  1. jalan-jalan ke malaysiamu...
    sampai disana ku berlibur ria...
    pelan-pelan ku sapa kamu...
    ee,,ternyata suada ada yang punya...

    ReplyDelete
  2. menarik ga ni tp aku ni lelaki..
    cam krg seswai je..
    huhu

    ReplyDelete
  3. nia bc entri ni siap nyanyi2 jgak tau.ahaha..gud luck tau..

    ReplyDelete
  4. siap nyanyi la ye cik ct..hihi
    tenq sayang :D

    good luck ye :D

    ReplyDelete
  5. selamat bersegmen ya cheery and gud luck!

    ReplyDelete
  6. salam ukhuwah ctcheery..:) tq sebab sudi join ga kak intan yg seberapa ni...good luck tau dear..:)

    ReplyDelete
  7. p/s : pokok sena dekat aje ngn kg cheery? ooo gitu gak.. xper kalau jaa kesana lagi... jaa roger2 cheery ekk..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...