Nuffnang ads

Monday, January 7, 2013

Purple si rumpai laut


Hye,assalammualaikum semua..

Hari ni mood entah apa-apa sebab dept aku tukar pakai pc bawu window pun bawu Microsoft pun bawu, dan jadi sangat bengap aku ni sampai xreti pakai..maklum lah empunya blog ni oldschool lah katakana..klu Microsoft 2003 aku terer lah kan..cilok,wiking,wiling semua aku tahu..bak kata mat rempit s “serah pada yang pakar”…owh dia punya monitor dah besor hp size 20” tu..wah terpegun sebentar aku..macam peraq pun ada ni..excited lebih..kdg2 test jarak duduk..betoi ke jarak ni..rasa mcm jauh dah,tp mata still bling2x koz rasa terang sangat color dia ni..kang mengalir air mata tengok monitor ni..

dan jadinya keje satu hapa pun xbuat,kes xleh nak print..mcm mana nak wat keje? So kita wat keje lain..berblogging..wah!!berblogging guna pc bawu ni best rupanya..semangat lebih!!..wahahaha…

So, aku mengambil kesempatan ini untuk promote aku punya bisness..eh leh plak mcm tu ek?
Of couse boleh sebab support dari rakan blogger amat diperlukan..aku bawu nak berjinak sebenarnya dalam bisness ni..so hope supporter dari semua..jangan lupa klik blog si manja,okey!
Meh, aku nak citer sikit sal Pure Marine collagen ni, collagen ni hasil dari rumpai laut, rumpai laut yang aku jual ni Grade AAA..grade ni color purple. Kalau kowang nak tau grade AA Color kuning emas manakala Grade A color kelabu.



Kolagen purple ni merupakan spesis rumpai kolagen yang paling berkhasiat dan tinggi khasiatnya.
Dimana, ia mengandungi 2 kali tinggi kolagen, 3 kali beta keratin dan galian berbanding kolagen spesis lain.. warna gelapnya pula ada kandungan vitamin dan pelbagai lagi bahan khasiat lain..

Masyarakat cina dulu-dulu especially sabah/serawak rupanya dah lama amalkan makan pure marine collagen ni…biasa diowang buat sup rumpai kering yang color purple ni. Rasanya ramai tahu tumbuhan yang color purple ni ada khasiat yang tersendiri..banyak khasiatnya tumbuhan berwarna gelap ni..nak tau lebih klik sini dan sini.

RM 35 TAK TERMASUK postage okey, postage aku amik 5 hingget aje untuk semenanjung. Dan 9 hingget untuk sabah dan Sarawak..

Tadi lunch,aku bawu aje post pada sowang customer kat kedah, dia xnak bayar tuk post laju,so aku post biasa aje.klu post biasa aku xcharge pape..free aje.tapi lembab sikit ah smpai, insyak allah akak pejabat post tu ckp dalam 3 hari waktu bekerja sampai...hope sampai la kan walaupun lambat..hehe

so, klu ada yang berminat leh email cheery pada hari bekerja.okey..
ctcheery87.gmail.com

New product coming soon..xoxo,cheery




1 comment:

  1. tringin palk nak try pmc nih...

    saya dtg dri segmen Mak Dara =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...