Nuffnang ads

Sunday, March 8, 2020

Datuk Seri Aliff Syukri nak jadi PM? PM ikat tepi boleh lah!

Hi Assalamualaikum uolls...beliau nih bkn nak sembang lah...memang mengundang kutukan betoi lah. Aku nih bukan lah baik sangat atau bagus sangat tapi bab-bab nak kutuk owg aku malas dan takut Sikit..hahaha takut lah Kan Benda tu berbalik ke aku hehe. Tapi si Aliff nih Aku xleh arrr...Rasa mcm nak Komen Sikit pasal dia..bkn nak kutuk...nak Komen jer kihkihkih. 😅

Hari tu kecoh pasal sibok hal kehidupan Balu Abam, pastu kecoh nak jd wartawan, dah kena kecam ngan DSV nak jadi PM plak dah. " PM ikat tepi boleh lah".Adoiii..pening Kalo baca isu pasal dia nih. Jadi usahawan ja lah Aliff oiii...diam2 situ. Bini hang mesti pening Kan...kesian Aku nengok dia.



Dan baru-baru nih plak kecoh pasal dia dera anak angkat. Kes tu katanya dia nak buat video, tapi anak angkat tu tak ikut arahan. Hmmm ..mcm-mcm. Bini tu dah pegi umrah nak Cari ketenangan, hang kat Malaysia...buat mcm2 isu.

Aku Rasa Kan...dia nih dpt income banyak dari video YouTube tu. Sebab tu tak cemuih and agresif sangat buat video. Semua Benda dia nak live video. Pasal nak buat sumbangan pun nak live video. Wayang jer semua yg dia kata duit YouTube tu lepas duit Minyak kete jer apa lah.

Dalam Malaysia nih bukan ang sorang ja Kaya berduit Aliff oii...ramai lagi tapi depa pilih untuk bersederhana dan hidup depa alhamdulillah Aman tenteram harmoni. Kehidupan mcm tu lah diidamkan majority orang biasa.

Okey dah cukup...sembang pasal dia. Dah tadi Aku kata nak Komen Sikit ja Kan kihkihkih 😅

Bye...bye 🥰




3 comments:

  1. Dia nie memanglah.. mengundang kutukan betul.. Paling tak suka bila dia kacau bini abam tu..

    ReplyDelete
  2. waalaikumussalam. sebab tu tak penah suka dengan cara marketing dia :(

    ReplyDelete
  3. dia buat video cemtu pun org duyun tengok tu la pasai..
    duit masuk banyak syiokla.. haihla.. sy kalo keluar pasal dia laju2 skip..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...