Nuffnang ads

Friday, March 6, 2020

Saya Mahu Produk CREATIVE UNITED PSan!

Assalamualaikum .... Dan salam PM ke-8
( eceh...tetiba 🤭)

Macam biasa, muncul bila ada contest hahaha. Aku nih Kan, ada plan nak buat contest tapi tak buat-buat pun. Mood tengah swings nih hampa...plan lah APA pun langsung tak jadi. Nanti lah yeh..mood elok Sikit ada Rezeki Kita buat yah. So buat masa nih join dulu contest rakan blogger...Kita buat bagi "ghamaii" #orgpenangkata

Klik banner if nak join k

Aku suka giler dengan T-Shirt nih... Ada nilai seni disitu. Walau Kita lain dari lain, but stay positive yah. Kalo ada rezeki Aku nak color PUTEH SAIZ L

Aku rasa memang patut aku dapat hadiah nih..sebab bulan nih 17hbln anniversary aku dan suami Yang ke 3 tahun. So baju nih Aku akan hadiahkan pada suami. Suami sangat suka baju puteh design simple and meaningful mcm nih. Special design ok hanya ada di PSan.

Aku tag 2 rakan blogger, must join yah!
Dan

Ini link FB Aku, jemput dtg hehe


8 comments:

  1. Yay~ (๑•̀ã…‚•́)Ùˆ✧

    ReplyDelete
  2. good luck dari segmen yang sama

    ReplyDelete
  3. Follower ke 230

    Singgah dari GA yang sama :)

    https://akukaudansesuatu.blogspot.com/2020/03/contest-saya-mahu-produk-creative.html

    ReplyDelete
  4. hai jemput dengr lgu sy...hehe

    https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2020/04/lagu-kedua-cuya-ada-background-music.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...