Thursday, February 14, 2013

Tips dapatkan perhatian pasangan


Hye uolls para blogger yang dirindui selalu..dan sentiasa diingati siang dan malam…[nipu aje lebih ko ek]
dah lama kan cuti sakit? hari ni aku kembali berblogging dengan semangat baru tapi azam yang sama..haha

meh, nak story sikit kisah last week..

nak dijadikan citer, mood aku minggu lepas bukan ke laut pun Cuma masuk air sikit..mana tak masuk air klu beli beruk band baru tapi tak boleh pakai..uwaaaaaaa…[sakit jiwa raga]..klu beli 2/3 hingget aku tak kisah…

penat terkiciwa,dan frust nonggeng-nonggeng dan merajuk dengan blog,tapi hampa..kerna semua itu tidak mampu menyettlekan beruk ini…memang beruk punya beruk band….
Sib baik ada warranty lagi beruk ni, so ptg tu jugak aku g kedai dia balik dengan niat nak maki hamun tokey kedai beruk tu..tapi malangnya kedai tu dah cuti CNY…uwaaa..hampa lagi..[tu lah niat xbetoi lagi],,,

Aku balik dan merenung nasib..malang sungguh diri ini…salah siapa kah?
Nak marah tapi nak lepas kat sapa? Kat dinding umah sewa aku tu? Xbest ah..aku tumbuk dia,aku yang sakit..
Nak tumbuk2x bantai busuk aku tu??xnak lah xchallenging langsung…
Tiba-tiba..pret prut..!! [bunyi msj masuk]
Ting…!!! [idea bangang timbul]

Aku capai Hanset cabuk taraf baling anjing,anjing mati..
SMS  En.Donat di buka……tet..tet..tet [bunyi keypad]

En.donat: M***** Dah mam?
Aku: Dah..
En.donat: kenyang tak?
Aku: tak..
En.donat: looo.napa tak mam kenyang2x?
Aku: mcm mana nak kenyang klu saya kat sini mkn sowang2x. awak lain la ada pembuka selera..
En,donat: tak lah wak,saya terus mkn nasi aje ngan air sejuk ..xde mkn desert ape pun..[alaihai,  bendulnya pakwe aku ni]
Aku: awk keluar ngan siapa td? Awk jangan ingat kita jauh saya xtahu apa awak buat?
En.donat: mana ada, saya mkn kat mamak kan..mcm biasa ngan kwn keje
Aku: penipu! Makan suap-suap bagai..
En.donat: eh M****, awak dah kenapa meroyan ni? Period ek?
Aku: [erkk..terkena]..awak penipu..saya benci awak..
En.donat: M****, saya keje ni.jab lagi saya kol
Aku: arrggggh….penipu!

N than buat kira- kira 5..4…3…2…1
Tut..tut..tut..tutt..[bunyi kol]…angkat lah apa lagi…

Aku:   hermm..
En.donat:   awak dah kenapa M****?
Aku:   saya benci awak..[gigit bibir,tahan gelak]
En.donat:   laa..kenapa? apa saya dah buat?
Aku:   awk makn suap ngan rembo….[serkap jarang]
En.donat:  kahkahkah [gelak besar]….awak giler ke? Ingat saya gay apa nak suap2  
                rembo..
Aku:   hehe…[gelak…rembo tu kwn jantan dia.]
En.donat:   awak kenapa ni?ada prob ek?
Aku:   urmm..[angguk kepala package muncung itik..bajet mcm dia Nampak]..saya beli 
          beruk tapi xleh pakai..bla..bla..bla..[aku bercerita]
En.donat: lo yeker..bla..bla..bla..bla[dia berleter]..xpe ada warranty kan, after CNY 
               bawak g kedai tu balik okey..
Aku: okey boss![tabik spring..bajet dia Nampak lg]   ..bla..bla..bla..bla..menyembang..

Sekian…

xde benda pun..nak perhatian aje sebenarnya..wahahaha…
[tension aje kowang yg membaca yeh]..

6 comments:

  1. Nasib baik bagi perhatian kalau dia terus menyampah..hahaha..bernasib baik le... :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. urmm..memang dia dah menyampah dah pun..huhu

      Delete
  2. begini cara dye dptkn perhatian..
    da taw..
    ahaha

    ReplyDelete
  3. kesian yg di sana..hihihii..sabau jer lah

    ReplyDelete
  4. hahahahahaha.. kadang2 ngadu ngan cik abang terus hilang rasa nak marah kan~ tapi dia plak yg stress! hahahahaha

    ReplyDelete
  5. hahaha.. seyes kelaka.. zizie pun this lately asyik marah si dia je.. huhu... kesian dia kadang2 benda kecik, kena marah.. huhu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...