Nuffnang ads

Thursday, April 2, 2015

Jiwa kacau - GST

Rata rata bercakap pasal GST. Ada yang suka Ada yang sedih Ada yang rasa macam tak Nak duduk Kat Malaysia lagi !*majuk

Bak pepatah melayu hujan emas di negeri orang, hujan Batu di negeri sendiri, so better di negeri sendiri...

Hello...relex ar babe...dude..
Agak agak macam hari hari dok makan Batu aje Cari media buat havoc salahkan bang jib...Hahaha..
Kenapa biarkan rakyat mkn batu? Sila jawab Kak mah ?? *tiba tiba

Aku bukan nak buat havoc pasai politik Wei. Aku just gave reaction kemeriahan menyambut GST.
Nak tumpang happy,sedih,nak rasa gak makan Batu tu macam mana...manis ke,masam ke,masin ke, kita kena sama sama merasai sebab kita kan 1 malaysia....
hahahahah ^___^

Rasa Ada yg nak kena pelempang Kat situ!


Yeah...diharap semua happy dengan kemunculan sahabat karib brim ni ;p

Tak happy pun kena buat buat happy 

Bersabar lah walaupun kena makan nasi Gaul garam sebab sabar itu separuh Dari iman...at least mengajar kita untuk lebih berjimat cermat Dan bersederhana dalam berbelanja. 

Kalo korang Tanya pendapat aku pasal GST, my answer is more to no comment
Sebab aku sendiri pun tak Ada pendirian tetap atas isu yang hangat bak pisang goreng makan panas panas cicah kicap pedas...menjilat jari kaki dude!perghhh tidoq Lena makan sejuk sejuk cmni..heeee

Aku tertarik sangat dengan pantun di atas. Yeah...inilah dia effect rakyat didahulukan.
Susah, perit Dan gentar rakyat lah kena rasa dulu

Hahahahhah *gelok besoq

Jadi pengguna bijak

Aku memang tak suka GST...GST zalim sngat...tak suka tak suka tak suka *jiwakacau*

Nak makan peha ayam pon kena kepak bet is taw...okey ITU sangat melampau.

Kan aku dah cakap tadi...pendirian tak tetap...kejab ayam kejab pisang goreng...hihihi

Ada tak yang marah aku buat entry pasal isu hot ni???


Harapan sebelum tido..hope kerajaan mansuhkan GST berkuatkuasa serta merta
T____T





7 comments:

  1. klaw tak ade GST&Reg No. kita jangan beli ke? ayyok macam tipu lah yng kedai kedai sekarang http://goo.gl/flrQLd

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup..kalo beli APA APA mintak receipt. Setengah peniaga xregister pun utk kutip GST tp kutip jgk sbb nak untung.tapi up to pengguna lah sbb GST ni sangkut semua.nak elak susah

      Delete
  2. sekarang ni hakak tengah menyemai anak kangkung buat bekalan masa depan yang belum pasti ni.
    sabo aje la
    nak kata apa pun dah terlambat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Urmm nak kata APA pun dah xguna Kak...zaman bang jib ni suara rakyat xdilayan sngat..bersuara buat habih air liur ja .

      Delete
  3. Saya no komen..komen lebih2 nanti kena pulak.
    bertahan saja la...belajar utk jimat cermat..itu je yg mampu dibuat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah..betoi..mcm mana pon hidup harus diteruskan.sabar Dan DOA insha Allah Ada jlnnya

      Delete
    2. Yeah..betoi..mcm mana pon hidup harus diteruskan.sabar Dan DOA insha Allah Ada jlnnya

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...