Nuffnang ads

Wednesday, December 12, 2018

Barang Tak sampai - frustrating

Frust nonggeng...barang beli online tak sampai..dah lah berminggu menunggu. 
Jgn kata barang beli...barang hadiah dari blogger kak sha pun Belum sampai. Sangkut kat pos office since 5 December.
What the fish is this? 


Today dah 12 December Wei, hampa nak delivery jauh mana sangat?

Husband dah started cuti Hari nih...nampak gayanya kena pegi collect sendiri lah. Banyak keje nak kena settled today before cuti panjang kat kampung...mana urusan postponed appointment checkup anak...urusan Jpj, urusan pos, urusan collect brg. Owhhh....hakak stress!!!😆 
Hahaha nampak tak pompuan nih busy?

Nanti free Aku blogwalking yeh...sibok lately. Business women katakan kihkih.
#Bytheway...Lepas dah settled semua urusan...program dan project Aku nih...Aku nak share rezeki dengan blogger2 Malaysia. Malaysia?? Wahh...mcm ramai jer follower tu ek...hahaha. Nak buat giveaway dan open Bloglist. Hampa tengok lah Bloglist Aku semua dah tak active...mungkin masing2 sibok dengan urusan dan keluarga. 

Giveaway nih..off course Aku perlukan support dari blogger semua. Hope Sudi support Aku. Hah...jemput lah follow blog Diary Aku Manja nih hehe. 

Stay tuned!!!

Wasalammm...Hari ni nak g serbu pos office 😆


3 comments:

  1. Ha.. akak pun musykil gak nape tak sampai-sampai.. Kemain lagi pos laju sekarang nie kan.. Lambat..

    ReplyDelete
  2. Kenapa ehh poslaju jadi mcm tu skrg... bikin marah ni...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...