Nuffnang ads

Monday, August 12, 2019

Salam Aidil Adha

Assalamualaikum...salam Aidil Adha

Suka hatinya memaklumkan.... Buah cinta pengerang Hati Aku dah selamat Lahir pada Hari Raya pertama kelmarin. 

Amboii.....dia dengar betoi kata Ummi nya. Ummi soh tunggu walid balik bawu kuar...walid balik Raya pertama, taw-taw dia pun kuar. Tak sempat Ummi ko nak makan daging korban 🙈


Kuku tu geramnya...dlm pewut lagi dah pandai simpan panjang-panjang ek...hehe

11/08/19
Jam 6.42 ptg
3.48kg
Normal delivery

Alhamdulillah....second baby nih jahit Sikit ja, Luka luar ja. Baby second nih pun Sama, Aku teran sebelum nurse get ready...menjerit 3 Kali Aku habaq kata baby dah kuar. Sabor ja lah makkk!!!

Ummi tak Ada masalah APA...just baby kuning tinggi Sikit but still boleh follow up KK ja. So dah boleh discharge today. Tengah tunggu walid Mai amik nih. 4.45ptg dah.

Ada masa Aku blogwalking ek. Buat masa nih tak dpt nak online kerap2. Mungkin Lepas pantang I'm back to blogging 🤗

Yg follow Aku Tu... terima kasih banyak2... Nanti Aku follow balik yah. 

Nah..tataplah Muka tuan blog...kot2 rindu 
Kihkihkih



8 comments:

  1. Wah! baby Aidil Adha gittew!
    Tahniah CTcheery and pasangan.

    ReplyDelete
  2. Tahniah! Semoga baby cepat sembuh..

    ReplyDelete
  3. tahniah. selamat berpantang :)
    best nyer lah, dpt cium bau newborn baby. sedap lemak lemak bau nyer.

    aida takde keje byk pagi ni.
    blogging dari senarai peserta giveaway Shuhaidasaad :) good luck ye, ct.

    ReplyDelete
  4. tahniah sis ctsheery atas kelahiran baby baru :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...