Nuffnang ads

Thursday, September 23, 2021

Streeto Pizza @Teluk Kumbar, Bayan Lepas


Scroll..punya scroll..punya scroll terjumpa post ni. Dok pikir kenapa Aku tak klik publish ya? Eh lupa lak nak tengok tarikh entry ni terbiar hahaha

Tak pe Kita publish jer Hari ni...Kita pejam mata dan lepaskan k...macam kentuttt..Kalo siapa tanya kenapa berbau ni..buat-buat tanya 'eh bau? Bau apa ya?' hahaha 😂

(Apa ko melalut ni Minah? Lawak hambar sangat) 

Aku favourite gilerss dengan menantang nih. Apa Nama menu ni habaq sat??

Budak kecik nih duduk tak diam, sampai ke luar dia explore. So Apaknya terpaksa umpan dgn phone supaya amak/Apaknya dapat makan dengan tenang dan elakkan berlaku perkara yang tidak diingini. Sekian, harap maklum... huhuhu

Nengok Didi and friends sambil kunyah fries. 

Pizza dah sampai...yg ni campur ayam, daging. Extra cheese. Sedap..kenyang sampai ptg hahaha...

Tu alamatnya..Kalo dekat boleh lah pergi terjah. Menurut  hakak Aku ni 100% kedai melayu k. Makanan nya Western semua not bad..sedap! Aku and husband if Rasa nak mkn western...terjah restoran ni lah. Dekat dengan rumah hakak Aku...so leh singgah umah dia skali..sambil menyelam minum air...hehehe 

Ada number phone kat situ..seingat Aku, Aku mintak utk plan sambut birthday Aluth kat situ. Then, none ada pun sambut situ, banyak sambut kat Kampung. Weekend lepas ada meronda area streeto Pizza ni, open jer meja semua setup. Sama ada tak boleh dine in lagi atau orang sekitar masih tak berani dine in. 

Entry lama ni..Masa ni Anak sorang. Aidil belum process lagi ni hahahah 😜

Itu pun nak bagitau ke? 
Ok..nak pitam jab😵



7 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...