Nuffnang ads

Saturday, November 7, 2020

Review 2: Jurnal Shikin Razali

Jurnal Shikin Razali dengan visi "Menyampaikan ilmu satu Ibadah, mencari ilmu satu jihad " sering berkongsikan  mengenai gaya hidup, kesihatan, hobi, isu semasa, pengalaman dan pendapat serta kerjayanya sebagai seorang penulis. 

Kerjaya sebagai pembantu pustakawan di Perpustakaan Negara Malaysia sejak October 2002 lagi menjadikan blogger kita ini Seorang ulat buku, sangat mencintai kerjayanya dan sudah pasti mempunyai koleksi buku yang banyak. Wah, hebat Kan! Kalo dah 18 tahun dengan buku memang dah banyak bahan bacaan dan ilmu yang diperolehi. 


Paling menarik, Shikin Razali bukan sahaja seorang blogger dan pustakawan malah beliau jugak seorang perawat urut terapi buang angin bagi wanita. So, yang dah lama berpantang tu tapi Masih berangin badan tu boleh lah dapatkan khidmat blogger kita nih. Sebenarnya bukan senang nak Cari perawat urut terapi nih. Biasanya Kita hanya boleh jumpa kat kampung, dan orang-orang lama ja pakar buat khidmat nih. Betul tak betul?? Selain daripada itu, ada penambahan khidmat seperti pedicure, medicure dan facial.

Senang cerita uolls boleh hubungi no. Diatas untuk maklumat Lanjut.

Klik sini untuk blogwalking blog tuan badan


Terima kasih 🤗




5 comments:

  1. Terima kasih kerana sudi review jurnal akak.. 😊actually utk khidmat facial, medicure dan pedicure tue akak x buat lagi🤭baru nak belajar..hihi.. apapun akak doakan semoga awk terus sukses dlm apa jua yang awk ceburi..

    ReplyDelete
  2. Blogger serba boleh Kak Shikin ni rupanya.

    ReplyDelete
  3. Seronok tu bila kerja hari-hari bersama buku kan.. boleh baca macam2 hari2

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...