Nuffnang ads

Saturday, April 13, 2013

Malam penuh rasa cinta


Tajuk mcm 18sx tak kowang?? Hahaha…sengaja aje aku ni..
MyDonat masih lagi di lahad datu,huh!!  windu bangat sama dia…apahal lah dia xbalik2x lagi..polis lain dah balik siap honeymoon ngan anak bini lagi tapi dia masih disana..mentang2x lah dia tak ada anak bini kan..huhuh..merungut lagi aku,x ada keje lain dah..doakan dia disana lah cheery daripada ko merungut xde arah ni kan…

Bawu aje lepas ckp dgn dia ni, tu yang sound mcm over xcited tu. Hahaha..dia kol ni dapat lah lepas windu sekejab kan…kihkihkih [super gedik ko]..katanya after election bawu dpt balik..hope so la dan hope balik semenanjung dgn selamat dan xde kenan ngan owang east Malaysia maklumlah owang EM ni gebu gebas..kang merana aku terkeciwa..eish!!xleh xleh, aku kuat jeles you know…
Masih berhutang lagi aku ni, hutang apa? Nanti aku citer yeh..hehe
Aku nak sharing satu erti cinta dengan kowang…
ini dia!!!!!!!!!hehehehe…

Amacam?? Berani show off cinta cam gini???kahkahkah…*guling kat lantai

p/s: eh,bukan gelakkan kowang, gelakkan diri sendiri..heheh 

1 comment:

  1. hehehee bagus gak idea nie confirm kinky habis punya nie.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...