Nuffnang ads

Saturday, April 2, 2016

Kenapa dengan Alif Satar?


Pageview paling tinggi blog aku bulan ni pasal entry Alif Satar. Why ramai yang search biodata Alif star ni. Adakah bunga-bunga artis lelaki top melotot bakal menjadi milik Alif? Atau korang rasa dia kelihatan hensem dan bergaya selepas berkahwin? 

Jom update sikit perkembangan ex hero aku nih. Sejak dia kahwin ni lah ex pun. If single maybe tetap menjadi pujaan hatiku...macam dulu-dulu...hahaha.
Click sini untuk ikuti kisah Cinta kami.

Tolong jangan kecam saya! Hahaha

Alif aktif dengan superbite  dulu. Tapi since berkahwin dan punya Anak..dia dah slow sikit. Mana aku taw? Dah kata my hero...of course I kena tahu apa yg hero I buat..ngeh..ngeh....terang2 tulis Kat status ig

Alif now bahagia bersama isteri tercinta dan seorang anak perempuan yang mempunyai wajah mirip beliau. Ewah...beliau ...beliau pulak. Hehe. Wife dia nih air muka garang kan..but tetap cute. 

Ni Anak dia...nama apa ek? Alisha tak silap.
So cute...damn cute..

Tak leh tengoklah muka dia nih. Macam nak lempang-lempang ...pijak...pijak ja. Apsal kau hensem sangat?? Kahkahkah
(Giler... Peminat ganaih)

Sekarang nih my hero popular dengan drama 'Tundukkan Playboy itu'.
So sejak drama nih ditayangkan lah traffic blog aku increase. 
Dia jugak pengacara untuk program clever girl. Sekrang pun dia tengah sibok shooting citer 'Dia semanis honey' bersama siti nordiana. Okey itu jer perkembangan pasal alif yang boleh aku share. Selebihnya leh wusya IG dia....dah Mudah!! Hahaha

Ooo...OK..bye..bye..babai
(Nervous up entry alif ..hekhekhek)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...