Nuffnang ads

Monday, November 26, 2018

Percuma 1 beg Super Wings - Edisi Terhad

Kelmarin adalah hari yang memenatkan hubby. Sebab dia duty malam sabtu, so pagi ahad tu baru dia balik. Pagi pun tak pagi sangat kul 9 jgk sampai rumah sbb katanya singgah ofis siapkan keje. Kesian laki Aku! Mesti dia stress sangat an..an?

Jadi...Aku selaku isteri mithali abad ini, sehabis baik sambut hubby balik kerja, supaya bila dia jejak Kaki kat rumah ja terus dia rasa damai dan stress dia pun terbang hilang dibawak anginn...ghituuhh! Okey... Air penyejuk tekak standby siap-siap dlm freeze. Aku berdiri kat pintu dengan senyuman Manis terukir di bibir...tangan kanan dipinggang, tangan Kiri sandar kat pintu, Kaki silang, punggung Kasi up sikit...ewah..mcm Nicky Minaj sangat. Huhu

Hubby bukak ja pintu gate...

Hubby: Haiih...ni dah Napa mcm beruk makan coklet? 

(Terkejut la tu Nicky Minaj depan pintu rumah huhu)

Aku: Tak dak pa la. Abang penat?
Hubby: Boleh tahan lah.
Aku: Nak air?
Hubby: Boleh jugak. Air sejuk ja.
Aku: Sure! ( Dah itu ja Yang Ada pun haha)

Pegi dapur amik air sejuk Yang Aku stanby tadi hahaha

Hubby: Terima kasih
Aku: sama-sama kasih (Senyum terukir dibibir)
Hubby: Kenapa lain mcm ja Hari nih? Baik semacam. Biasa air abang amik sendiri.

(Okey foingg! Aku bukan mithali pun, bior laki amik air sendiri!)

Aku: saja lah. Uhmm...petang sikit Kita keluar Kan?
Hubby: Hah..! Keluar? Pegi mana?
Aku: keluar lah..pegi gaint Beli pampers dengan Susu anak...
Hubby: LoL..habis langsung ke...apsal tak msj, abang boleh Beli kat kedai depan Sana tadi.
Aku: No! Kena pegi gaint..abang dah janji. Lagipun dah lama giler kot tak pegi gaint. (Yup..memang dah lama giler k )
Hubby: Abang Ada janji ek? Lain Kali lah...abang penat lah sayang!
Aku: Okey..fine (Majuk seminggu)

Routine ku sebagai isteri yang kebosanan berjalan seperti biasaa...Hello!! Gaint jer punnn!

'Kini Aku pasrah...dengan segalanya,
Kepedihan itu Masih terasa,
Apa kah salahku..
Apa kah dosaku.." 

(Tetiba keluar lagu Erra Fazira bahaha)

Petang Dalam kul 5 macam tu, tetiba laki Aku kuar dari bilik suruh siap. Kebetulan ALuth pun ngam..ngam baru Lepas Mandi. Horeyyy...Kita keluar...Kita keluar! 

(Joget-joget dengan ALuth) 
ALuth pun gelak seronok, macam dia paham! Aku syak laki aku dengar lagu Erra yang berkumandang dalam bilik tadi.

Dah kantoi dengan hubby, apa Yang Aku nak sebenarnya kat Gaint tu. Pastu sutt jalan kena bahan. Nasib lah 😂!

Pastu tak habis-habis perli..."Esok Kita dtg gaint lagi ek Beli pampers dengan Susu!" 

 Hakak blushing dot dot kat pipi huhu

Tak kisah lah...Ummi over dari anak ke, hape ke..janji Ummi dah dapat Kan apa Yang patut untuk jantung hati Ummi. 

Finally...Jet datang ke Malaysia! (Tetiba) 


 Saiz L dapat character Donnie. ALuth seronok main dengan pampers.

Lagi seronok dapat bag galas.. walaupun dia nampak mcm tak selesa. Kita anggap ja dia excited kahkahkah..kejam Ummi ko.

Kuning lagi ..boleh match dgn Jesi Brazil Yang dapat Hari Tu. Drypers biasa pun Ada promotion jugak tapi percuma nya bekas bento. Drypers Drypants pulak bag galas. Ikut Hati nak amik dua-dua tapi kena jeling dengan hubby...pilih lah Drypants...sob..sob..sob
(Sob...sob tu sebab kena jeling...hakak tak kuat) 




Yer Redha Dan Pasrah tu nak Sama jer!
Eekau redhalah mcm walid eekau k!


Settle makan Tu..singgah makan jab kat restoran Ara seafood. 


Nampak tak hakak blushing dot dot dot

ALuth entertain diri sendiri yeh, Ummi nak makan jab. Tokaklah apa pun jangan tokak besi kerusi tu jer ..sebab Kotor sangat.


Serious..dapat keluar sekejab pun dah Rasa mcm refresh sangat...Rasa bebas..Rasa mcm pemikiran dan pandangan ko terbukak luas. Advantage nya hilang segala perasaan loser selama ni kahkahkah

Dapat pegi gaint Beli Drypants pun advantage jugak Kan...Hehe
See yah! 




9 comments:

  1. bestnya beli brg dapat freegift ni hehe

    ReplyDelete
  2. Hahahaaa... bukan main drama gara2 nak beli pampers dpt bag free. Aku sengih manjang baca entry ni 😁😁 aku pun selalu excited over if beli nrg n dpt free gift

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. Kan seorang ibu ja faham perasaan ibu lain huhu

      Delete
  3. memang seronok bila dapat hadiah

    ReplyDelete
  4. Ala.. nak juga.. Wargh!! Tak adil.. tak adil.. Bet super wing tu cantik.. Sindrom mak-mak betul.. Hahaha.. sep lah sikit CT.. Sha pun pesen gini gak.. Excited lebih dari anak.. Hahaha..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...