Nuffnang ads

Wednesday, December 23, 2020

Elya KWSP ni memang buat aku serba salah

Pencarum yang dah Mohon I-sinar mesti dah kenal dengan Elya ni. Dia memang ditugaskan untuk buat orang serba salah yeh hahaha

Foto kredit : BeautifulNara

Hampa tengok bawah ni..mana Aku tak serba salah? 


Elya kata " Hai saya Elya, penasihat online KWSP. RM 10,000 ini dianggarkan akan berganda kepada RM 31,186.15 jika disimpan sehingga 55 tahun," 

Pandai ek Elya..Pilih 5k pun serba salah jugak. Sampai Aku Tanya suami nak keluarkan bape? Serba salah pulak nak bawak keluar bang oii. Elya kata Kalo terus simpan boleh berganda. 

Aku rasa kemunculan character Elya ni memang berkesan untuk buat pencarum serba salah tapi tak berkesan pun untuk hentikan tindakan. Sebabnya kebanyakkan pencarum sekarang terdesak...dan terjejas dengan masalah masing-masing 😁

Apa pun...usaha Elya memang layak dipuji hehe

Dah Mohon belum? Cara mohon baca sini Mohon I-sinar kategori 1



4 comments:

  1. masih berfikir nak mohon ke tak haha

    ReplyDelete
  2. serba salah dibuatnya.. hehehe

    Keputusan GA dah keluar :)

    https://ejulz.blogspot.com/2020/12/keputusan-giveaway-by-ejulz-faizzahamir.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...