Nuffnang ads

Saturday, October 9, 2010

favourite shoes


aku suka bangat sama kasut nie koz dia color biru. ada sowang uncle sek memandu pon suka kasut aku. die ckp chantik..tp maaflah,stokin aku 2 klakar cikit...kihkih

nie bukan kasut aku tp kasut mmber aku, kikin. aku jeles klu nmpk dia pakai. tp kasut die kan suka ti die la nak pakai. aku jeles pe ke hal..huhu

nie jugak kasut kesyangan aku. buktinya aku pakai smpai jd buruk dah...huhu. aku suka kasut nie koz melit2 daun die..mlm2 pakai owg nmpk kaki aku yg xchantik 2...hehe

That's my lovely kasut...syg giler2 ngan kasut nie. Tp dah ilang. sedih bangat aku, smpai aku murung koz kehilagan kasut nie..huhu

Kasut terbaru yang lain, lain kali aku update k. dah penat dah..aku chau chau lu...bye2

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...