Nuffnang ads

Saturday, October 23, 2010

The making of Stock take

perghhh...mmang sengal giler aku smlm..aku masuk keje lambat 15 minit atas sebab2 yg tidak dpt dielakkan. aku pikir aku pasti akan kena marah ngan manager tp rupa2nya tak..huhu..baik pulak mood die smlm..mana taknyer ramai benor member2 se'manager' ngan die dtg store tuk buat stock take(Audit)..fuh xpe yg penting aku xkena marah @ maki depan mmber2 die 2..

Nak di jadikan citer sedang aku kusyuk buat paperwork & check document, tiba2 aku rasa mcm someone pandang2&wusya2 aku..klu dipikirkan aku mmang pelik sebab manusia 2 perempuan. xkn die admirer kat aku kot..huhu problm aku cm 2.yang aku xpuas hati 2 dia pandang-pandang aku n senyum2 n than bisik2 kat mmber die 2..apa masalah dia aku xtahu lah..aku ada utang die ker?rasanyer xde koz aku mmang xkenal die pon bfore nie. mmang die cari nahas ngan aku ler klu ngutuk2 aku...disebabkan tidak puas hati dan rasa ingin tahu yang kuat aku pon tanya die "napa???"..time 2 die ada kat belakang manager aku.sekali manager aku yang mnyahut..aduyai malu aku da..die kat belakang lak gelak2 mngejek aku..siyes buat aku mnyampah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...