Nuffnang ads

Tuesday, October 12, 2010

OMG!!secret admirer

Ri nie aku dapat berita yang mengemparkan. mmang dasyat lah berita nie,rasa cm ngeri pon ada gak.kihkih... pd pg 2 sorang pakcik 2 dtg kat aku ckp ada seowang pegawai die suka kat aku. mcm secret admirer la. aku mcm xcaya pon ada gak. pakcik nie mcm nak gurau2 ngan aku pon ada gak tp pikir2 balik xkan kot. memandangkan aku seowang manusia yang mls nak serabutkan kpala akal aku so aku ignore je lah berita dri pakcik 2. nak dijadikan cite petang tadi dtg lg sowang kwn aku smpaikan berita yg sama. katanya dia pon dpt berita nie smlm. katanya dah heboh dah satu ofis 2 dia suka kat aku. suka tahap mana aku xtaw la kan. smpaikan semua pakcik2 satu ofis ngan dia 2 asyik tanya2 kwn terdekat aku sapa gerangan gadis 2 (aku la 2). smpaikan satu ofis die kenal aku nie. mmang malu tahap daun semalu aku dibuatnya. kan dah xpasal-pasal aku glamer. aduyai apa the kes la dia g jaja nama aku. sengal la si polan nie. klu ia pon simpan2 dah la xyah la cerita semua owg. xpasal2 aku jd perhatian renungan nakal pakcik2. entah pe perasaan aku pon xtaw.. paling aku xtahan, si polan 2 malu tahap kucing ngan aku. malu tapi mahu cm 2 la. kata kwn aku dia xleh nak bertegur ngan aku sebab setiap kali dia cuba nak berckp @ tegur aku lidah die jd kelu berkata-kata. perghhh dasyat giler huhu. mcm telenovela kan. so dia cuba gunakan owg tengah nak teckle aku. (huh..ank jantan teckle sndiri ler, apa class pakai owg tngah). seriusly aku xtahu sapa manusia 2,aku xdpt gambaran lg sape. honestly mmang aku nak tahu sapa tp xde la melonjak-lonjak and tergedik-gedik nak taw..aku relex jer..takut lah aku nak bercinta lg kena2 pegawai 2 laki owg, tak ke naya aku..huhu..so wat masa nie aku ignore je lah k...kita enjoy lu k...wasalammmm....

p/s: hope allah permudahkan perjalananku dan temukan jodoh yg terbaik tuk ku..aminnn

myspace layouts

myspace layouts

2 comments:

  1. hehehe.. ada perkembangan baik nampaknye..

    insyaAllah ada jodoh x kemana..

    doakan untuk anis juga taw!

    psssttt.. dah ada perkembangan terbaru gtau taw.. nak tau juga (bzbody!) tehee..

    ReplyDelete
  2. hahaha...sekadar perkembangan sahaja xde pape perubahan pon..
    don't worry...anis pon jngn lupa kite yer..(sama bxbody) kihkihkih

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...